PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΙΠΛΩΜΑ ΡΑΔΙΟΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ



siolosni
20-01-05, 17:34
ξέρετε τπτ γύρo απο αυτο το θεμα ????

gRooV
20-01-05, 17:56
http://www.raag.org/licensing_gr.html
http://www.raag.org/amateur_gr.html

orestis1987
04-02-05, 22:32
Είμαι φοιτητής στη Θεσσαλονίκη αλλα είμαι απο το το Ρεθυμνο της Κρήτης.Γινεται να δωσω εξετασεις Θεσσαλονίκη;Επίσης που μπορω να απευθυνθω για τα βιβλία που πρεπει να διαβασω.Τηλέφωνα...
Ευχαριστω

sv9cvk
04-02-05, 22:51
Ορεστη γεια σου
Οταν κατεβεις στο Ρεθυμνο στειλε μου ενα μυνημα για να βρεθουμε να σου δωσω οτι θελεις για να διαβασεις και να μαθεις απανω στο θεμα αυτο.
Αν παλι θελεις πιο γρηγορα στειλε μου ενα μυνημα στο chris@sv9cvk.gr και οστοσο θα κοιταξω να βρω καποιους ραδιοερασιτεχνες στην Θεσσαλονικη για να σε βοηθησουν
Γεια και παλι Χρηστος

orestis1987
04-02-05, 23:05
Χρήστο ευχαριστώ!Ρεθεμνιώτης είσαι?Αν σου ειναι δυσκολο γενικά μπορεις να μου πεις τίτλους βιβλίων και να το φροντίσω μόνος μου.

siolosni
05-02-05, 00:59
εψαξα και εμαθα για το θεμα.

επειδη σπουδάζω στο τει λαμίας μπορω να δώσω στο τει μέσα.
εμαθα οτι και κατι αλλοι συνάδελφοι ψάχνονται και εχουν βιβλίο.....
για να δουμε.....

barkaris
11-03-05, 20:50
χαιρετώ,
Δεν εχω ιδεα απο ραδιοερασιτεχνισμο και θελω να ξεκινήσω και να παρω αυτο το "διπλωμα" για να ειμαι νομιμος, αλλα δεν υπαρχει πουθενα υλη ι κατω να διαβασω. επισης απο οτι ξερω οτι υπαρχουν πολλα επιπεδα πττυχιων. Απο οτι καταλαβα ο καθενας παει και δινει εξετασεις με οτι Χ γνωσεις εχει και τα θεματα ειναι οτι τους καπνισει
αν δεν ειναι ετσι, διορθωστε με και εξηγηστε μου τι συμβαινει
ευχαριστώ

Lykos1986
11-03-05, 23:50
Επίσης πολύ καλό είναι και το: www.hwn.gr

Εκεί μπορείς να βρεις πολλές πληροφορίες όσον αφορά τον Ραδιοερασιτεχνισμό.

sv9cvk
12-03-05, 01:19
Φιλε barkaris κανεις λαθος υπαρχει υλη και μαλιστα συγκεκριμενη την οποια αναλογα με την περιοχη σου μπορεις να επικοινωνησεις με τον τοπικο συλλογο για ωα σε πληροφορησουν και μαλιστα γινονται και μαθηματα για τους ενδιαφερομενους.