PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάπου υπάρχει πρόβλημα αλλά δε μπορώ να το βρω...



Γιάννης
07-02-05, 23:43
Γεια σε όλους! Μόλις τώρα γράφτηκα στη σελίδα και τη βρίσκω πολύ αξιόλογη και πολύ βελτιωμένη σε σχέση με παλιότερα που την επισκεπτόμουνα που και που. Είμαι φοιτητής του ΤΕΙ ηλεκτρονικής αλλά οι γνώσεις μου είναι ακόμα πολύ λίγες και εδώ και αρκετό καιρό προσπαθώ να βρω την αιτία που μου έχουν καεί 4 κάρτες γραφικών στον υπολογιστή.

Το έχω ψάξει από διάφορες πλευρές το θέμα αλλά άκρη δε βρίσκω. Δεν ξέρω αν φταίει ένα πράγα ή συνδυασμός πολλών. Πάντως από τα εξαρτήματα του υπολογιστή έχω αλλάξει τα πάντα εκτός από το τροφοδοτικό και την οθόνη. Όταν βάζω μια καινούρια κάρτα γραφικών (πάντα ΑΤΙ 9700 ή 9500 προ) όλα λειτουργούν τέλεια, όλες οι ρυθμίσεις είναι χωρίς υπερχρονισμούς και τέτοια και κάποια στιγμή οι κάρτες ψοφάνε έτσι ξαφνικά και σε ώρα που δε ζορίζονται καθόλου (π.χ. μια φορά έγινε όταν άκουγα μουσική). Πιθανόν να πει κάποιος ότι φταίει το τροφοδοτικό, αλλά το τροφοδοτικό δε θα έπρεπε να κάψει και τόσα όλλα εξαρτήματα που παίρνουν ρεύμα όπως σκληρούς, dvdια, μητρικές κτλ;

Έχω φτάσει μετά από τόση ταλαιπωρία να ελπίζω ότι για κάποιο περίεργο λόγο φταίει η οθόνη ή/και η ΔΕΗ και όταν σιγουρευυτώ θα πάρω καινούρια οθόνη και σταθεροποιητή τάσης ώστε να είμαι σίγουρος ότι δε θα ξανακαεί η επόμενη κάρτα έτσι ξαφνικά. Μέχρι τώρα έχω κάνει τα εξής:

Καταρχάς αποφάσισα ότι ένας σταθεροποιητής επιβάλλεται αλλά ποιον από τους παρακάτω να πάρω και γιατί;

APC SURGE ARREST P5-GR______________________12.98 (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701155)
APC SURGE ARREST P5Τ-GR_____________________17.43 (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701156)
APC SURGE ARREST P5Τ4-GR____________________22.59 (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701157)

APC SURGE ARREST E15-GR_____________________22.59 (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701153)
APC SURGE ARREST E25-GR_____________________25.96 (http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.701154)