PDA

Επιστροφή στο Forum : Γκάλοπ: Πόσα από τα μέλη είναι ή ήταν Ραδιοερασιτέχνες?



stavros414
25-02-05, 17:12
Να γίνει γκάλοπ Πόσα από τα μέλη του site μας ήταν ή είναι ακόμα και σήμερα ερασιτέχνες. Που βγαίνατε στα FM , στα μεσαία, στα βραχέα ή σε άλλες συχνότητες?

Άντε να δούμε πόσοι από μας είναι ράδιοερασιτέχνες και πόσοι γουστάρουν πραγματικά την δημιουργία και πάλι ερασιτεχνικού σταθμού :wink:

vagos
25-02-05, 19:36
Και εγώ θα το ήθελα από το 85 είμαι ερασητέχνης στα Γιάννενα . Με ποιάσανε 2 φορές .Εκανα τα χαρτιά Για αδεια τωρα είμαι ερασιτέχνης στο Καστελόριζο

xrist22
26-02-05, 00:03
Συμφωνω και γω για το γκαλοπ.

Lykos1986
26-02-05, 01:14
Δεν ήμουν ποτέ ερασιτέχνης αλλά σκοπεύω να δώσω εξετάσεις για άδεια. Δεν με ενδιαφέρει τόσο να βγαίνω στα fm όσο το να ακούω συχνότητες AIRBAND και sat tracking

gsmaster
26-02-05, 01:46
Πλέον μπορείτε και να ψηφίσετε την επιλογή σας.

Άν θέλετε γράψτε και δυο λόγια ;)

MAKHS
26-02-05, 22:49
Πλέον μπορείτε και να ψηφίσετε την επιλογή σας.

Άν θέλετε γράψτε και δυο λόγια;

Ειμαι ραδιο-ερασιτεχνης εδω και 27 χρονια και ασχολουμαι απο τους 100 ΚΗΖ εως τους 10 GHZ.Με την μονη μπαντα που δεν ασχοληθηκα ποτε σοβαρα ηταν των 27 ΜΗΖ.Οχι οτι δεν ειχα πομποδεκτη αλλα τους χρησιμοποιουσα για να κανω πατεντες και τρανσβερτερ για αλλες συχνοτητες...Οι πομποι μου εκπεμπουν απο μουσικη εως και ψηφιακα σηματα

moutoulos
27-02-05, 01:48
Ήμουν παλιότερα για 10 χρονια περιπου. Και τωρα, αλλα περιστασιακα :cry:

xrist22
06-03-05, 19:22
Ημουν πριν 23 χρονια

sv2bnw
01-04-05, 05:59
Aπό το 1973 και από 1000KC και πάνω !!!

MAKHS
01-04-05, 12:57
Aπό το 1973 και από 1000KC και πάνω !!!


Να δωσεις χερετισματα στον BNL

toykaki
06-04-05, 00:54