PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια να καταλάβω τα Watt και τα Volt και σε κάτι ακόμα



Woof
28-08-05, 17:06
Επιδεί είμαι λίγο άσχετος, ας μου πει κάποιος τι ακριβώς είναι τα Watt τι τα Volt και πως σχετίζονται μεταξύ τους.

Έχω μια λάμπα cold cathode(από αυτές που βάζουμε μέσα στον υπολογιστή για εφέ) και ξέρω ότι τραβά από το τροφοδοτικό 12W. Εγώ αυτή τη λάμπα θέλω να τη βγάλω από τον υπολογιστή και να την συνδέσω με εξωτερική πηγή ρεύματος(πχ την πρίζα). Πως θά ξέρω πόσο ρεύμα χρειάζεται για να ανάψει; Και με τα Watt τι παίζει; Ας μου πει κάποιος παρακαλώ

Woof
28-08-05, 17:12
Έκανα κάποιο λάθος σε Watt και Volt γι' αυτό σας δίνω τα στοιχεία της λάμπας:

# Μήκος: 300mm.
# Brightness: 18000 +/- 3000 nt (cd/m2).
# Διάρκεια ζωής: Πάνω από 15,000 hrs.
# Voltage Rating: 12V.
# Input Current: 300 MA.
# Input Power: 3.60W.
# Neon Color: Μπλέ.

Πάντως ας μου πει κάποιος για τα W και τα V μη κάνω κανά λάθος και κάψω τη λάμπα. Πχ αρκεί να συνδέσω τι λάμπα με ένα μετασχηματιστή που θα δίνει 12V ?

electron
28-08-05, 17:17
Οι απαιτήσεις τις λάμπας ειναι 12βολτ με κατανάλωση 300mA ή 0.3A,επομένως ένας αντάπτορας 12βολτ στα 0,5Α ειναι ικανός να τροφοδοτήσει την λάμπα σου.

oldholborn
28-08-05, 22:26
με εναν μετασχηματιστη δεν γινεται αυτο?

Woof
29-08-05, 00:06
Δηλαδή electron αν ζητήσω στο ηλεκτρολογίο, όπως είπες "ένα αντάπτορα 12βολτ στα 0,5Α", θα μου δώσουν αυτό που ζητάω; Ο αντάπτορας πως λειτουργεί ακριβώς; Συνδέεται στο ρεύμα ή πρέπει να το κάνω εγώ αυτό; Πες μου τα λίγο αναλυτικά παρακαλώ, γιατί δεν σκαμπάζω και πολλά από ηλεκτρολογικά.

gRooV
29-08-05, 00:14
Θα ζητήσεις ένα τροφοδοτικό 12V/0.5A. Είναι τύπου pack σαν τους φορτιστές των κινητών. Δεν ξέρω αν η λάμπα έχει κάποιο βίσμα για την τροφοδοσία της ή συνδέεται απευθείας με καλώδια. Να σιγουρευτείς για την πολικότητα. Πήγαινε στο μαγαζί με τα ηλεκτρονικά μαζί με την λάμπα να σου δώσει οδηγίες για την σύνδεση και την πολικότητα.

ok1gr
29-08-05, 01:31
Επιδεί