PDA

Επιστροφή στο Forum : βοήθεια με σχεδιάγραμα



sun_night
08-01-06, 19:37
καλησπέρα με αφορμή οτι ψάχνω καποιο σχεδιο για να κατασκευάσω ένα AIR/FUEL METER βρήκα το συγκεκριμένω εδώ (http://www.hlektronika.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=454) αλλα επηδει είμαι αρχάριος κοινώς άσχετος με αφορμή αυτην την κατασκευή αποφάσισα να μαθω τα βασικα ή οτι μπορεσω δε βιάζομε να τελειώσω την κατασκευή πάνω στο σχεδιαγραμμα που παραθέτω έχω μαρκάρει μερικές απορίες ευχαριστώ.

1) Η μαυρη γραμμή συμβολιζει καλώδιακι? ή πρεπει να κολλήσω όλα τε μεταλικά κουτάκια πίσω απο την διάτριτη πλακέτα?
2) τι συμβολίζει το +5v

gsmaster
08-01-06, 20:58
1) Αν αποφάσισες να το κάνεις σε διάτρητη, είτε καλωδιάκι βάλεις, είτε βραχυκυκλώσεις με κόλληση "τα μεταλλικά κουτάκια" (νησίδες) της πλακέτας είναι το ίδιο. Απλά να έχει αγώγιμη επαφή.
2) +5V είναι η τάση που πρέπει να έχει σ'εκείνο το σημείο. To REG1 7805 είναι σταθεροποιητής. Παίρνει μια τάση >7V και σου δίνει 5V.

Δεν θέλω να σε αποθαρρύνω, αλλά είναι κάπως δύσκολη αυτή η κατασκευή για πρώτη κατασκευή, λόγω του ότι έχει μικροελεκτή PIC ο οποίος χρειάζεται προγραμματισμό, και δεν ξέρω κατα πόσο είναι εύκολο να το συνδέσεις στ'αμάξι σου.

athalex
08-01-06, 21:07
Εχω τον JETPROG της ELNEC και εχει αυτο το τσιπακι.αν το προγραμματισω τοτε κατι αλλο δεν χρειαζετε?ετσι δεν ειναι?

sun_night
08-01-06, 22:01
δηλαδεί τι να κάνω τώρα να μείνω με τα κολλητίρια? :hammer: , πάντως τι ακριβώς προγραμματισμό εννοείς?(περιλιπτικά)

vayeros
08-01-06, 22:16
Δε χρειαζεται να μεινεις με τα κολλητηρια στο χερι οπως λες, αλλα μπορεις να παρεις ενα πιο απλο κυκλωμα ωστε να το πραγματοποιησεις και να το χρησιμοποιησεις(και οχι να μεινει στο ραφι!)
Με τον ορο προγραμματισμό εννοει τον προγραμματισμο του PIC ωστε να λειτουργει οπως θες εσυ κ αναλογα με τις δυνατοτηες του.Αυτο γινεται μεσω γλωσσας προγραμματισμου και συνηθως μεσω Η/Υ

gsmaster
09-01-06, 00:05