PDA

Επιστροφή στο Forum : Παρεμβολές στην τηλεόραση



kata
08-03-06, 15:55
Γεια σας, είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. Θέλω απλά να βοηθήσω αυτόν που μένει κάτω από μένα και έχει κεραία στην ταράτσα. Να πω ότι δεν ξέρω ακριβώς τι έχει - μπορώ να μάθω όμως- ο ίδιος μια το λέει cb μία vhf κτλ. Ξέρω επίσης ότι έχει μηχανήματα μάρκας icom - αν βοηθάει αυτό. και με αυτά μιλάει σε όλο το κόσμο πχ με ναυτικούς στον Ατλαντικό.

Το πρόβλημα ξεκίνησε πριν λίγους μήνες που άρχισε να σκαλίζει πάλι στην ταράτσα. Από τότε κάνει παρεμβολές στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στα τηλέφωνα και τελευταία στην σύνδεση μου στο ιντερνετ- μου αποσυνδεέει τη γραμμή adsl!!! Ξέρω ακούγονται υπερβολικά και ο ίδιος δεν ξέρει τι άλλο να κάνει. Μου έχει γεμίσει όλα τα καλώδια φερίτες.

Έχει κανείς καμιά ιδέα. Εγώ πιστεύω ότι ίσως επειδή μένω ανάμεσα στην ταράτσα και το δικό του όροφο ή ίσως φταίνει οι ηλκτρονικές εγκαταστάσεις. Οποιαδήποτε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ.

apollo
08-03-06, 17:57
Γεια σας, είμαι τελείως άσχετος με το θέμα. Θέλω απλά να βοηθήσω αυτόν που μένει κάτω από μένα και έχει κεραία στην ταράτσα. Να πω ότι δεν ξέρω ακριβώς τι έχει - μπορώ να μάθω όμως- ο ίδιος μια το λέει cb μία vhf κτλ. Ξέρω επίσης ότι έχει μηχανήματα μάρκας icom - αν βοηθάει αυτό. και με αυτά μιλάει σε όλο το κόσμο πχ με ναυτικούς στον Ατλαντικό.


Μάλλον HF έχει για να μπορεί να μιλάει σε όλο τον κόσμο. Πιθανόν να έχει όμως και CB. Κάντε μαζί μερικά πειράματα. Δείτε πιο μηχάνημα προκαλεί τις παρεμβολές δοκιμάζοντας τα ένα - ένα. Μήπως φταίει κάποια συγκεκριμένη κεραία?
Οι πληροφορίες που δίνεις είναι λίγο γενικές.

Για ρώτησέ τον είναι ραδιοερασιτέχνης? Αν ναι τότε σίγουρα ξέρει τι φταίει απλά κάνει την πάπια. Αν δεν είναι ραδιοερασιτέχνης κάλεσε την ΕΕΤΤ :twisted: :twisted: :twisted:

Πέρα όμως από την πλάκα, μερικές δοκιμές θα προσδιορίσουν που βρίσκεται το πρόβλημα.

kata
08-03-06, 18:54