PDA

Επιστροφή στο Forum : Ένα πολύ απλό κύκλωμα θέρμανσης



kenzone
07-06-06, 18:36
Γεια σας και καλώς σας βρήκα !
Είμαι αρχάριος στα κυκλώματα και η βοήθεια σας θα είναι πολύτιμη ..

θέλω να κάνω μια πολύ απλή υλοποίηση...

Να παίρνω ρεύμα από μια standard μπρίζα ρεύματος σπιτιού .. να περνάει από ένα σύρμα συσπειρωμένο το οποιο θα θερμαίνεται και θα ανοίγει/κλείνει με διακόπτη

Σκοπός μου είναι να μετατρέπω ρεύμα σε θερμότητα .. και επιθυμώ υψηλές θερμοκρασίες ..μέχρι και 600 βαθμούς κελσίου.

Είναι δυνατόν να έχω εκτος από τον διακόπτη, κάτι να ρυθμίζω τι θερμοκρασία που θα έχει το σύρμα ?Αν ναι τότε θα ήταν εφικτό να υπάρχει μια οθόνη που να λέει και την πραγματική θερμοκρασία στο σύρμα ??

Πιο μέταλλο λέτε να χρησιμοποιήσω στο σύρμα ??Με ενδιαφέρει να μην έχει καθόλου εκπομπές αεριων .. άκουσα ότι κατάλληλο για αυτή τι δουλειά είναι το Nichrome.

υπάρχει περίπτωση να καταστραφεί το καλώδιο που θα οδηγεί το ρεύμα στο σύρμα λόγω τις υψηλής θερμοκρασίας ??

Σας ευχαριστώ εκ των προτερων !

gsmaster
07-06-06, 19:52
Αυτός ο τρόπος είναι πολυ ενεργοβόρος για θέρμανση. Χρησιμοποιούταν παλιότερα σε σόμπες θέρμανσης, μάλιστα το σύρμα ήταν τυλιγμένο σε κεραμικό υλικό που όταν η σόμπα λειτουργούσε κοκκίνιζε μαζί με το σύρμα. Δεν ξέρω αν θα βρεις κάπου τέτοια σόμπα. Για τον έλεγχο της ισχύος μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα Dimmer φωτισμού ανάλογης ισχύος.

kenzone
07-06-06, 21:00
Αφού αυτό είναι πολύ ενεργοβόρο, έχετε να μου προτείνεται κάποια άλλη λύση ??

ενδιαφέρομαι να διατηρήσω και μικρό το μέγεθος τις πηγής θερμότητας ...

gsmaster
07-06-06, 21:13
Εντάξει εξαρτάται και το τί θέλεις να ζεστάνεις. Για κάτι μικρό, ίσως συμφαίρει, αλλά αν θέλεις κάτι μεγαλύτερο, πας σε καυστήρα με υγραέριο ή πετρέλαιο.

kenzone
07-06-06, 21:24
Ναι πολύ μικρή περιοχή θέλω να ζεστάνω ... το σύρμα που επέλεξα είναι καλο για αυτή τι δουλειά ??
Εννοώ, τι είναι αυτό που καθορίζει αν ένα μέταλλο θα βγάλει ουσίες όταν θερμανθεί ?
αν πλησιάζει το Flash Point tou ?