PDA

Επιστροφή στο Forum : Γεννήτρια FM stereo και θόρυβος..



mits
28-07-06, 19:56
Καλησπέρα σε όλους που έχουν απομείνει μπροστά από μία οθόνη υπολογιστή όπως εγώ!

Το πρόβλημα μου είναι το εξής: Αγόρασα πρόσφατα ένα PLL 1 watt από εξωτερικό σε πλακέτα με οθονούλα LCD (χλιδή! :lol: )
και επίσης μία στερεογεννήτρια. Αφού τα τοποθέτησα σε κουτάκι άρχισα τις δοκιμές. Στο ραδιόφωνο του σπιτιού μου (ένα kenwood φέτα) ο ήχος είναι μια χαρά και ο διαχωρισμός στέρεο πολύ καλός. Όταν όμως προσπάθησα να με ακούσω από το ραδιόφωνο του κινητού μου, ακούγεται ένας πολύ έντονος υψίσυχνος βόμβος όταν έχω τη γεννήτρια συνδεδεμένη. Όταν την παρακάμψω ή όταν βάλω το κινητό μονοφωνικά ο θόρυβος εξαφανίζεται.

Τι να φταίει άραγε; Έχει κανείς καμιά ιδέα; Κάθε πρόταση καλοδεχούμενη διότι είμαι ολίγον τι άσχετος!
Ευχαριστώ.

xampos
29-07-06, 04:58
μηπως η συχνοτητα της γενητριας σου επιρεαζει τη συχνοτητα λειτουργιας του κινητου σου δεν εννοω τη συχνοτητα ληψης δοκιμασαι απο καπου πιο μακρυα γιατι μποριε να δουλευεις σε τελιωσ διαφορετικες συχνοτης αλλλα λογικα ο ταλαντωτης θα παραγει καποια μεγαλυτερη συχνοτητα και θα τη διαιρη στη συχνοτητα οπου εσυ θελεις δοκιμασετο δε νομιζω να σου κανει κοπο και αν δε βρεις ακρη τα ξανα λεμε

mits
29-07-06, 13:24
Τελικά δοκίμασα και με άλλο κινητό - ραδιόφωνο και κανένας θόρυβος, ακόμα και δίπλα στον πομπό, γιατί κι εγώ αυτό σκέφτηκα.. Μάλλον στο κινητό μου δεν αρέσει τόσο η γεννήτρια!! Τι να πω; Σε τρία ραδιόφωνα (οικιακά) που δοκίμασα δεν υπάρχει κανένας θόρυβος, οπότε το πρόβλημα μάλλον δεν είναι γενικό.

ΣΑΡΑΚΗΝΟΣ
29-07-06, 15:43
mits Aπο που το πήρες το pll και την γεννήτρια;

mits
29-07-06, 15:52
Σαρακηνέ, κοίτα τα πμ σου.

mits
01-08-06, 18:23
Παιδιά, επαναφέρω λίγο το θέμα με μια ερώτηση. Υπάρχει περίπτωση ο θόρυβος που αναφέρω πιο πάνω να προέρχεται από προέμφαση 75uS αντί για 50; Όποιος γνωρίζει θα με υποχρεώσει..

m28
02-08-06, 00:48
Δεν νομίζω,
Η προέμφαση εφαρμόζεται στην audio είσοδο της γεννήτριας, και δεν επηρεάζει την έξοδο mpx.