PDA

Επιστροφή στο Forum : ATmega16 - interrupts



supersonic
28-11-06, 18:35
Καλησπέρα σε όλους

Είμαι φοιτητής και έχω να κάνω εργασία με τον μικροελεγτή AT mega16 σε γλώσσα assembly
Μου ζητήθηκε να εργαστώ με τα interrupts του μικροελεγτή και ψάχνω να βρω πληροφορίες
για το τι ακριβώς είναι αυτά,ποιες οι διαφορές τους από τις PORTS,και αν για τα pins των interrupts
οι εντολές στην assembly είναι διαφορετικές από αυτές των Ports .Δεν έχω ιδιαίτερη εμπειρία
και κάθε βοήθεια για το τι γενικα είναι τα θα μου ήταν χρήσιμη.
Ευχαριστώ όλους!!

pet
28-11-06, 22:43
http://www.atmel.com/dyn/resources/prod_documents/doc2466.pdf

chip
29-11-06, 13:26
Όταν πας σε μία καφετέρεια θα μπορούσε να υπάρχει μια γκαρσόνα από πάνω σου (ξέρω το καλύτερο) και οτι θες να σε εξυπηρετεί. Αυτό θα κόστιζε όμως πόλύ. Για το λόγο αυτό υπάρχει μία γκαρσόνα για πολλά άτομα και όταν την χρειαστεί κανείς την καλεί και τον εξυπηρετεί.
Κάτι ανάλογο είναι και τα interupt.
Ας υποθέσουμε οτι έχουμε έναν μικροελεγκτή ο οποίος εκτελεί κάποια διαδικασία, και για να ελέγχεται το μηχάνημα υπάρχει και ένα πληκτρο που δίνει στο μικροελεγκτή την εντολή να κάνει κάποια δουλειά.
Στην περίπτωση της μίας γκαρσόνας ανα πελάτη ο μικροελεγκτής θα πρέπει να ελέγχει συνεχώς μέσω λογισμικού αν πατήθηκε πλήκτρο και αν πατηθεί να δράσει ανάλογα. Κάτι τέτοιο όμως ξοδεύει επεξεργαστική ισχύ που σε κάποιες περιπτώσεις είναι επιτρεπτό αλλά σε κάποιες άλλες όχι.