PDA

Επιστροφή στο Forum : Πομπός FM



iassael
23-01-07, 20:06
Γεια σας...
Θελω να κατασκευασω πομπό FM.
Τι μου προτεινετε?
Καποιο κιτ ισως απο το smartkit.gr?
Ειμαι καπως αρχαριος αλλα έχω ορεξη να ασχοληθώ...
Ευχαριστω...

ALAMAN
23-01-07, 20:15
Φίλε πρίν ασχοληθείς να σου πώ εγώ που είμαι και εγώ αρχάριος,
αυτή η ασχολία θέλει λεφτά.
Εγώ σήμερα θα κάνω τον πομπό της smart, δικό μου τυπωμένο.
Καλύτερα κάνε ένα με τρανζίστορ όπως εγώ αλλα μετά κάνε με λυχνίες
διότι είναι πολύ ισχυρές και δείνεις και λίγα λεφτά. Άσε που δεν κέγοντε εύκολα,
πρέπει να τις βασανίσεις πολύ για να καούνε.
Αλλα με τατρανζίστορ θα μάθεις περισότερα, έχει και χαμηλές τάσεις μπορείς να πειραματιστείς
άφοβα.

electron
23-01-07, 20:20
Θα πρέπει όμως να γνωρίζετε ότι οι κατασκεύες με λυχνίες απαιτουν ΥΨΗΛΕΣ τάσεις που για έναν αρχάριο ίσως θέλουν ΠΡΟΣΟΧΗ.
Το κιτάκι της smart είναι απράδεκτο για επαγγελματικων προδιαγραφών εκπομπή,αλλά πολύ καλό για κάποιον που τώρα ξεκινά να μάθει τα βασικά περί rf και συντονισμού.Για μένα ώς πιο αξιόπιστη πρόταση είναι το Pll που υπάρχει και στα κυκλώματα του site.Με λίγα σχετικά χρήματα κάνετε ένα πιο αξιόπιστο πομπό και με ελάχιστες ως μηδενικές παρεμβολές,σε σχέση με μια κακώς συντονισμένη λάμπα.

joke
23-01-07, 20:57
Αν αρχιζεις τωρα να ασχολήσε κάνε κατι μικρο για αρχή.Καλήτερα ειναι να κάνεις κάτι με τρανζιστορ γιατι οπως ειπε και ο electron οι πομποι με λυχνίες είναι λιγο επικύνδηνοι και δυσκολοι.Παντος αν θες κάτι κάλο φτιάξε ενα πομπο με pll για να εχεις σταθερότητα (ριξε μια ματια στα κυκλοματα στο site πιστεύω πως θα βρεις αυτο που θέλεις).

iassael
23-01-07, 22:35
ευχαριστω πολυ για τις συμβουλες σας :D
οταν λετε οτι ειναι ακριβο δηλαδη πόσο κοστιζει με λιχνιες?
ευχαριστω και παλι

ALAMAN
23-01-07, 23:36
Πιστεύω οτι δεν ξεπερνάει τα 50Ευρώ χωρίς κουτί και πετασχηματιστή 1/1
Τα πιό βασικά δηλαδή.
Οι πυκνωτές οι αραιόφυλοι, οι μικροί για τα FM, είναι ακριβοί;

iassael
24-01-07, 00:19
επισης ολα τα υλικα απο που τα προμηθευομαι?

radioamateur