PDA

Επιστροφή στο Forum : Γεννήτρια συναρτήσεων



pas2007
24-10-07, 13:47
Γειά σας αγαπητό forum.
Επιδή είμαι αρκετά άσχετος ακόμα με τα ηλεκτρονικά και θέλω να φτιάξω μια γεννήτρια συναρτήσεων αλλά με συγκεκριμένες προδιαγραφές για την σχολή μου μήπως θα μπορούσατε να μου προτείνετε κάποια sites με κυκλώματα και βοήθεια για την κατασκευή της. Το project θα γίνει πάνω σε breadboard.
Τις προδιαγραφές της γεννήτριας θα τις προσθέσω σε λίγο
Αν μπορείτε να βοηθήσετε ευχαριστώ.

chip
24-10-07, 16:49
κάνε αναζήτηση με λέξεις κλειδία function generator, project, και φυσικά...XR2206 ή MAX038 ή ICL8038.

pas2007
24-10-07, 18:13
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Εδώ είναι το πρόβλημα.
Αυτό το project δεν πρέπει να έχει καθόλου ολοκληρωμένα.
Βλέπεις αυτές είναι οι οδηγίες και τίποτα παραπάνω.
Για αυτό έχω κολλήσει τόσο.
Γιατί και τα περισσότερα sites ηλεκτρονικών έχουν γεννήτριες με ολοκληρωμένα, αλλά είπαμε οδηγίες των καθηγητών. Τι να κάνουμε?

ggr
24-10-07, 20:32
To συγκεκριμενο θεμα εχει ξανασυζητηθει στο παρελθον, ριξε μια ματια εδω http://www.hlektronika.gr/phpBB2/viewtopic.php?t=5488

pas2007
24-10-07, 23:30
Οκ τώρα κάτι κάνουμε.
Και ο προηγούμενος συνάδελφος καμμένος ε?
Ευχαριστώ.

chip
25-10-07, 09:58
Εεε όχι δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα....Εκτός και ζήτησε δύσκολες προδιαγραφές....που πολύ αμφιβάλο...
Αν οι προδιαγραφές δεν είναι δύσκολες θα μπορούσε να γίνει ακόμα και σαν εγαστηριακή άσκηση σε μία ώρα εργαστηρίου...

antonis_x
25-10-07, 10:11
φιλε pas2007 εχω καποιες ιδεες και καποια ετοιμα σχεδια αλλα αν δεν πεις τι προδιαγραφες ζητας(μεγιστη συχνοτητα,ισχυς εξοδου,τριγωνικο-τετραγωνικο-ημιτονο?,παραμορφωση,κλπ) δεν μπορω να σου προτεινω κατι συγκεκριμενο.

chip
25-10-07, 11:54
Επίσης πρέπει να πεις αν επιτρέπεται να βάλεις τελεστικούς ενισχυτές ή μόνο τρανζίστορ.

pas2007
25-10-07, 17:20
Λοιπόν οι προδιαγραφές είναι οι εξής -------------->>

Περιοχές συχνοτήτων: 10 Hz – 100Hz
100 Hz – 1KHz
1 KHz – 10 KHz
10 KHz – 100 KHz


Έξοδοι: ΗΜΙΤΟΝΙΚΟ ΣΗΜΑ: 0 – 12Vpp.