PDA

Επιστροφή στο Forum : ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ Μεταχειρισμένα!



mariosdom
30-08-08, 13:43
Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι καινούριος κι άσχετος λίγο με το θέμα (φωτοβολταίκα):001_rolleyes:!θα ήθελα τη γνώμη σας για μια αγορά φωτοβολταϊκων.
Βρήκα μια αγγελία στο internet (http://www.apn.gr/aggelies/12/posts/7/68/1009.html) που πωλούνται 3 πάνελ τα δυο είναι 155βατ το ένα και το άλλο 125 και δίνει και ρυθμιστή φόρτισης με 2000€.πηρα τηλ. Των άνθρωπο μου και μου είπε ότι είναι σαν καινούρια τα χρησιμοποίησε μόνο 6 μηνες.μου ειπε κατι και για τις μάρκες αλλα ήταν σαν να μου έλεγε κινέζικα………. Μπορει καποιος να ασχολιθεί για λιγο με το θέμα μου και να μου πει αν αξίζει η αγορά τους?και τι άλλο θα χρειαστώ για να τα βάλω στα κεραμίδια????και κόστος επιπλέον!!!!!ευχαριστώ

gRooV
30-08-08, 16:03
Ρίξε και μία ματιά εδώ: http://www.iqsolarpower.com που έχει και ιδιοκατασκευές, διάβασε ένα δύο άρθρα για να μπεις στο νόημα.

mariosdom
05-09-08, 10:41
πολυ καλο site ευχαριστώ

1136Pedi
29-10-08, 21:16
Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι καινούριος κι άσχετος λίγο με το θέμα (φωτοβολταίκα):001_rolleyes:!θα ήθελα τη γνώμη σας για μια αγορά φωτοβολταϊκων.
Βρήκα μια αγγελία στο internet (http://www.apn.gr/aggelies/12/posts/7/68/1009.html) που πωλούνται 3 πάνελ τα δυο είναι 155βατ το ένα και το άλλο 125 και δίνει και ρυθμιστή φόρτισης με 2000€.πηρα τηλ. Των άνθρωπο μου και μου είπε ότι είναι σαν καινούρια τα χρησιμοποίησε μόνο 6 μηνες.μου ειπε κατι και για τις μάρκες αλλα ήταν σαν να μου έλεγε κινέζικα………. Μπορει καποιος να ασχολιθεί για λιγο με το θέμα μου και να μου πει αν αξίζει η αγορά τους?και τι άλλο θα χρειαστώ για να τα βάλω στα κεραμίδια????και κόστος επιπλέον!!!!!ευχαριστώ