PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτήσεις/Απορίες για Τηλεπικοινωνιακά Συστήματα



Tristan
04-11-08, 14:10
Καλησπέρα,καταρχίν θα ήθελα να χαιρετήσω τους admin καθώς επίσης και τους χρήστες που συντηρούν το forum.Ψάχνοντας για ένα πρόβλημα που είχα τo google search με οδήγησε εδώ.Συγγνώμη αν γράφω σε λάθος section αλλά δεν ήξερα που να το τοποθετήσω.Είμαι φοιτητής πληροφορικής και κάνουμε και κάποια μαθήματα που έχουν σχέση με τις τηλεπικοινωνίες.Από εκεί και πέρα έχω μάθημα με τίτλο <Τηλεπικοινωνιακά Συστηματα>,υπάρχουν κάποιες ερωτήσεις/απορίες που μου έχουν δημιουργηθεί και θα ήθελα να μου λυθούν.

1)Πως μπορεί να οριστεί η ενέργεια ενός περιοδικού σήματος?
2)Πως μπορεί να υπολογιστεί η ενέργεια ενός παλμού πλάτους 2ms και διάρκειας 4ms?
3)Πως μπορεί να βρεθεί η κρουστική απόκρουση ενός κυκλώματος που έχει συνάρτηση μεταφοράς:H(f)=Jf/1000?
4)Πόση είναι η ισχύς στην έξοδο σε ένα κύκλωμα αν η απολαβή είναι 9db,η έξοδος έχει ισχύ 32mW?
5)Πριγραφή δύο τρόπων με τους οποίους μπορώ να προσδιορίσω την έξοδο Vo(t) ενός κυκλώματος όταν γνωρίζω την είσοδο Vi(t) και την συνα΄ρτηση μεταφοράς H(f) του κυκλώματος.
6)Αν έχω μιά συνάρτηση ματαφοράς με:Η(f)=Jf/(1+Jf),να γραφτούν τα ολοκληρώματα που δίνουν την κρουστική απόκριση και την ενέργεια της κρουστικής απόκρισης.
7)Να περιγραφεί με δύο τρόπους με τους οποίους μπορεί να προσδιοριστεί η συνάρτηση μεταφοράς Η(f) ενός άγνωστου δικτυακού κυκλώματος.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον και την βοήθειά σας.

Tristan
04-11-08, 23:53
Ακόμα να τις βρώ..

Τρελός Επιστήμονας
05-11-08, 00:06
Ψάξε στο βιβλίο του Sam Shamungan "Ψηφιακές και Αναλογικές Επικοινωνίες", μετάφραση Κ. Καρούμπαλου, εκδόσεις Πνευματικού ή σε κάποιο άλλο παρόμοιο βιβλίο ψηφιακών επικοινωνιών και ψηφιακής επεξεργασίας σήματος (πχ Καλουπτσίδη). Τα θέματα που ρώτησες είναι πανεπιστημιακού επιπέδου και μάλλον είναι δύσκολο να απαντηθούν από τα μέλη που στην πλειοψηφία τους είναι ερασιτέχνες ή φοιτητές. Ελπίζω να σου έδωσα μια κατεύθυνση έρευνας...