PDA

Επιστροφή στο Forum : Ερωτήσεις για ένα κύκλωμα με LED



djastral232
26-12-08, 17:20
Καλησπέρα σε όλους και Χρόνια Πολλά.

Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω ότι δεν είμαι ηλεκτρονικός (Προγραμματιστής είμαι) και ότι γνώσεις έχω είναι απ' το Λύκειο και από μερικά μαθήματα που έκανα στη σχολή μου.

Πρώτον, θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κανείς από εσάς τι είναι αυτό το μαύρο που φαίνεται στο κύκλωμα των εικόνων που επισυνάπτω (3led_flasher_down.jpg, 3led_flasher_up.jpg). Η λειτουργία του κυκλώματος είναι να αναβοσβήνει 3 LED διαφορετικού χρώματος διαδοχικά. Την 1η φορά με αργό ρυθμό και τη 2η με γρήγορο. Επίσης, αν δείτε τη 2η φωτογραφία, μου κάνει εντύπωση που στο κύκλωμα δεν διακρίνεται κανένα στοιχείο (αντίσταση ή πυκνωτής ή τρανζίστορ ή κάποιος timer πχ NE555), ώστε να αναβοσβήνουν τα LED. Γνωρίζω ότι υπάρχουν LED που αναβοσβήνουν από μόνα τους (το πως δεν το γνωρίζω), αλλά στην προκειμένη περίπτωση δεν αναβοσβήνουν όλα μαζί, αλλά το καθένα ξεχωριστά. Μπορείτε να καταλάβετε απ' τις φωτό του κυκλώματος πως γίνεται αυτό;

Δεύτερον, θέλω να φτιάξω μια πλακετίτσα η οποία θα τροφοδοτείται από 220VAC (ΔΕΗ) και εναλλακτικά θα αναβοσβήνει δυο διαφορετικές συστοιχίες από LED. To συγκεκριμένο είναι για ένα χριστουγεννιάτικο αστέρι που έχω στην αυλόπορτα, αλλά το δικό του (αρχικό) κύκλωμα κάηκε επειδή πέρασε νερό, λόγω βροχής. Την πλακέτα την πέταξα, καθώς ήταν τόσο χάλια που δεν μπορούσα να διακρίνω το σχεδιασμό της πίστας.