PDA

Επιστροφή στο Forum : Βιομηχανικό μοτέρ



thewiseg
12-02-09, 02:41
Παιδιά καλησπέρα.

Συγχωρέστε με απο τώρα για τυχόν λάθη ή ανακρίβειες που μπορώ να κάνω, καθώς είμαι άσχετος με τον χώρο. Επίσης, δεν γνωρίζω αν ποστάρω στο σωστό φόρουμ, η στην σωστή υποενότητα για την ερώτηση μου, συγχωρέστε με και πάλι.

Προσπαθώ να βρώ να αγοράσω στην Ελλάδα ένα οικονομικό, απλό βιομηχανικό μοτέρ γενικής χρήσης. Το πιο κρίσμο χαρακτηριστικό του πρέπει να είναι οι στροφές που πρέπει να κυμαίνονται απο 1000-2000 RPM, μια τυπική τιμή γιαυτά τα μοτέρ απο οτι έχω καταλάβει είναι στα 1725. Η ισχύς δεν είναι ιδιαίτερα κρίσημη συνήθως είναι στο 1/2 ή 1/3 HP και το voltage κάτι που θα μπορώ να συνδέσω στην πρίζα. Το μοτέρ θα χρησημοποιηθεί σε ιδιοκατασκευή γιαλυστή μικρών ξύλινων αντικειμένων (και συγκεκριμένα πίπες καπνίσματος:blush:).

Ενα τυπικο τέτοιο μοτέρ μπορείτε να βρείτε στην σελίδα:
http://cgi.ebay.com/BALDOR-VM3546-LNC-1hp-230-460-VAC-1725-rpm-60hz_W0QQitemZ260357376386QQcmdZViewItemQQptZBI_Au tomation_Components?hash=item260357376386&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A13 18|301%3A0|293%3A1|294%3A50

(Οπου εκεί κλείνουν και σε πολύ καλές τιμές αλα υπάρχει το πρόβλημα των πολύ ακριβών μεταφορικών στην Ελλάδα)


Τι έχω κάνει τώρα μέχρι λοιπόν.

Εχω επικοινωνήσει με την αντιπροσοπία της Baldor στην Ελλαδα και μου είπαν οτι δεν φέρνουν απλά μοτέρ αλλά servo και steper (εγώ το έκλεισα χωρίς να έχω ιδέα τι είναι αυτά:001_rolleyes:)

Μεσω ενός φίλου προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε με προμηθευτές αναταλακτικών πλυντηρίου (καθώς πολλά τέτοια μοτερ εχουν τέτοιες εφαρμογές) αλλά πήραμε την πολύ παράδοξη απάντηση οτι δεν μπορούν να μας βρούμε μοτέρ σύμφωνα με χαακτηριστικά αλλά πρέπει οπωσδήποτε να τους αναφέρουμε τον τύπο του πληντηρίου. Αυτό έγινε με 3 διαφορετικούς προμηθευτές.

Μήπως κάποιος έχει να μοθ προτείνει τίποτα άλλο?

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Anemos-V
12-02-09, 03:12