PDA

Επιστροφή στο Forum : ερώτηση σχετικα με ξένη ορολογία υλικών



watchman
27-02-09, 15:01
σε ενα ξεχασμένο θεμα στο φορουμ βρήκα έναν οδηγό μιας αμερικάνικης εταιρείας για το πώς να κατασκευάσω έναν ραδιοφωνικό πομπό ΑΜ. επειδή είμαι αρχάριος δεν μπόρεσα να μεταφράσω την αγγλική ορολογία όσον αφορά τα υλικά που θα χρησιμοποιήσω...

αυτά που δεν κατάλαβα είναι τ εξής:

disc capacitor
electrolytic capacitors
trimmer capacitor
Toroid inductors
binocular toroid cores
metal slug tuned variable inductor
NPN transistors
TO-220 style NPN power transistor
TO-220 style power FET
1N4148 style glass bead diode
MVAM-108 varactor diode
LM-358 8 pin dual opamp IC
MC-145106 PLL synthesizer IC
RCA type PC mount connectors
2.1mm power jack
DPDT pushbutton switch
8 position DIP switch
3 pin header strip
jumper block
“diddle stick” plastic alignment tool
TO-220 Heatsinks
80’ enameled magnet wire
4-40 x 1/4 screw
4-40 kepnut

αν θα μπορούσε καποιος ή κάποιοι να με βοηθήσουν με την μετάφραση και με το πώς θα ζητήσω όλα αυτά σε ένα μαγαζί θα ήμουν ευγνόμων

ακόμη οποιαδήποτε πρόταση για αλλαγές στα υλικά ή ερώτηση όσον αφορά το σχέδιο που έχω στα χέρια μου, είναι ευπρόσδεκτη

ευχαριστώ

nikkos
27-02-09, 15:37
disc capacitor = πυκνωτής τύπου φακής μάλλον, κεραμικός
electrolytic capacitors = ηλεκτρολυτικός πυκνωτής
trimmer capacitor = πυκνωτής τρίμμερ ρυθμιζόμενος
Toroid inductors = τοροειδες (δαχτυλίδι) πηνείο

το ΤΟ-220 είναι τύπος κελυφους για τρανζίστορ και λοιπά εξαρτήματα

1N4148 = η κλασσική δίοδος. κυκλοφορεί ευρέως :)

LM-358 = τελεστικός ενισχυτής με 8 pin

RCA type PC mount connectors = φισακια RCA για κόλλημα σε πλακέτα

DPDT pushbutton switch = http://www.kpsec.freeuk.com/components/switch.htm (διπολικός διακόπτης με 2 εξόδους)

watchman
27-02-09, 15:46
ευχαριστώ πολύ νίκο, αλλα έχω μία ερώτηση: στον οδηγό μου, γράφει για έναν διακόπτη DPDT pushbutton ενώ στο link που μου έδωσες στην περιοχή που μιλάει για τους DPDT γράφει μόνο για slide διακόπτη.