PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά GPS Navigator



chip
24-07-09, 00:13
Για σας,
θα ήθελα τη γνώμη σας για την αγορά ενός GPS navigator γιατί είμαι εντελώς άσχετος σε αυτό το θέμα.
Θα χρησιμοποιηθεί κυρίως στο αυτοκίνητο αλλά καλό είναι να μπορεί να δουλεύει και ως φορητό
Επίσης θέλω να μπορεί να με πέρνει από το ένα μέρος της ελλάδος σε ένα άλλο. (υποθέτω οτι μέσα στην ίδια πόλη το κάνουν όλα)
Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξω ιδιαίτερα?
Θα ήθελα να κοινηθώ κάπου στα 150 ευρώ.
Επίσης θα ήθελα να μπορεί να αναβαθμίσει τους χάρτες του εύκολα, το λέω αυτό γιατί σε έναν γνωστό μετά από πολλές προσπάθεις δεν τα έχει καταφέρει κανείς με το δικό του...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για κάθε βοήθεια και ενδιαφέρον σε αυτό το πρόβλημά μου.

NIKPAPAZOGLOU
26-07-09, 03:45
φιλε για μενα MLS DESTINATOR.Και απο χαρτες οσους θελεις θα βρεις στο internet.Προσοχη ομως να ειναι destinator 7. (νεος χαρτης greek 2008 q4 v115)

betacord85
26-07-09, 17:38
σωστος!!!respect!μακρια απο το mio

Τρελος Επιστημονας...
28-07-09, 21:45
Το destinator μεχρι σημερα ηταν 'καθεστως' στην αγορα για ενα και μονο λογο: ειχε τους καλυτερους χαρτες για την Ελλαδα, φτιαγμενους απο την Gi.

Η συνεργασια αυτη ομως εχει διακοπει και απο δω και περα κανεις δε γνωριζει απο που θα παιρνει χαρτες η MLS για το destinator. Αλλα σε γενικες γραμμες, ολες οι αλλες χαρτογραφικες εταιρειες ειναι πισω σε σχεση με τα δεδομενα που εχει η Gi.

Μια λυση ειναι η αγορα συσκευης με ginius driver που υποστηριζεται (σε χαρτες και προγραμμα) απο την ιδια την Gi.

Σε λιγο καιρο (3-4 μηνες), θα βγει και η εκδοση του ΤΟΜΤΟΜ με σωστους ελληνικους χαρτες (επισης απο Gi)... αλλα αυτη η λυση θελει λιγο το χρονο της.

kopla
28-07-09, 22:45
φιλε για μενα MLS DESTINATOR.Και απο χαρτες οσους θελεις θα βρεις στο internet.Προσοχη ομως να ειναι destinator 7. (νεος χαρτης greek 2008 q4 v115)