PDA

Επιστροφή στο Forum : ηλεκτρικο κυκλωμα



heatcool
29-03-10, 22:10
Καλησπερα σε ολους Ρε παιδια μηπως γνωριζει καποιος που θα βρω σχεδιο που αφορα την συνδεσμολογια τριφασικου κινητηρα σε μονοφασικο δικτυο Εχω φτιαξει στην δουλεια μου εναν αυτοσχεδιο ηλεκτολογικο πινακα βιομηχανικου τυπου και εκει κανω καποια ηλεκτρολογικα κυκλωματα

Ηλιας Α
29-03-10, 22:48
Ηλεκτρικός πίνακας βιομηχανικού τύπου και δεν έχει τριφασική παροχή?
Τι Uον έχει κινητήρας

FILMAN
30-03-10, 12:05
Ένα πυκνωτή χρειάζεσαι, τίποτα άλλο. Φυσικά, ο κινητήρας δεν θα αποδίδει τόσο καλά όπως αν τον τροφοδοτούσες με τριφασικό.

fra
30-03-10, 12:45
Εναν πυκνωτη λειτουργιας κινητηρα αλλα θελει υπολογισμο για το ποσα μF πρεπει να ειναι. Εχει να κανει, απο οτι θυμαμαι, με τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα του κινητηρα την ισχυ και τις στροφες του. Στην ουσια δημιουργει μια διαφορα φασεων και ετσι δημιουργειται το περιστρεφομενο μαγνητικο πεδιο που ειναι απαραιτητο. Υπαρχουν γραφικες παραστασεις Ισχυς-μF που σου δινουν την καταλληλη χωριτικοτητα.

FILMAN
30-03-10, 12:47
Εναν πυκνωτη λειτουργιας κινητηρα αλλα θελει υπολογισμο για το ποσα μF πρεπει να ειναι. Εχει να κανει, απο οτι θυμαμαι, με τα ηλεκτρικα χαρακτηριστικα του κινητηρα την ισχυ και τις στροφες του. Στην ουσια δημιουργει μια διαφορα φασεων και ετσι δημιουργειται το περιστρεφομενο μαγνητικο πεδιο που ειναι απαραιτητο. Υπαρχουν γραφικες παραστασεις Ισχυς-μF που σου δινουν την καταλληλη χωριτικοτητα.
Ακριβώς, και μάλιστα αυτή η συνδεσμολογία λέγεται Steinmetz...

tomka
30-03-10, 18:04
Καλησπερα...

Με πυκνωτη μπορεις να το κανεις αλλα μονο για μικρους κινητηρες. Σ αυτη την περιπτωση η ροπη εκκινησης του κινητηρα περιοριζεται περιπου στο 40% και η ισχυς του στο 80%. Για να τον συνδεσεις στα 220 χρειαζεσαι πυκνωτη με χωρητικοτητα περιπου 70μF ανα Kw. Καλυτερη λυση ειναι να το συνδεσεις μεσω inverter στα 220 αρκει ο κινητηρας σου να υποστηριζει αυτη τη συνδεσμολογια. Δηλ πρεπει να γραφει 230Δ/400Υ

FILMAN
31-03-10, 10:35
Καλησπερα...

Με πυκνωτη μπορεις να το κανεις αλλα μονο για μικρους κινητηρες. Σ αυτη την περιπτωση η ροπη εκκινησης του κινητηρα περιοριζεται περιπου στο 40% και η ισχυς του στο 80%. Για να τον συνδεσεις στα 220 χρειαζεσαι πυκνωτη με χωρητικοτητα περιπου 70μF ανα Kw. Καλυτερη λυση ειναι να το συνδεσεις μεσω inverter στα 220 αρκει ο κινητηρας σου να υποστηριζει αυτη τη συνδεσμολογια. Δηλ πρεπει να γραφει 230Δ/400Υ
Πολύ σωστά tomka, εγώ να προσθέσω μόνο ότι τα 70μF ανά kW ισχύουν για κινητήρες των 3000 RPM.

αντονιο
01-04-10, 10:39
Επίσης μπορείς να χρησιμιποιήσεις εναν soft starter δηλαδή ομαλό εκκινητή,που είναι οικονομικότερος απο το inverter αλλά δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε στροφές.

FILMAN
01-04-10, 10:48
Επίσης μπορείς να χρησιμιποιήσεις εναν soft starter δηλαδή ομαλό εκκινητή,που είναι οικονομικότερος απο το inverter αλλά δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε στροφές.
Μα αυτός χρειάζεται τριφασική παροχή. Ο φίλος μας έχει μονοφασική. Άρα δεν μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο.

mike_gr
01-04-10, 14:07
Καλησπερα σε ολους Ρε παιδια μηπως γνωριζει καποιος που θα βρω σχεδιο που αφορα την συνδεσμολογια τριφασικου κινητηρα σε μονοφασικο δικτυο Εχω φτιαξει στην δουλεια μου εναν αυτοσχεδιο ηλεκτολογικο πινακα βιομηχανικου τυπου και εκει κανω καποια ηλεκτρολογικα κυκλωματα
Ελα μετα το πασχα που θα γυρισουμε διπλα να σου δειξω πως και τι θα βαλεις:001_tt2::001_tt2::001_tt2:
καλα τοσες μερες μερες δεν μιλας?
και σου ειπα οτι εχω μονοφασικο μοτερ

heatcool
03-04-10, 15:53
Ελα ρε mike τωρα ειδα το μηνυμα σου εχω τριφασικο μοτερ μεσα, στα 380 watt νομιζω οτι ειναι, απλα δεν θυμαμαι πως συνδεεται ο πυκνωτης ΚΑΛΗ ανασταση να εχεις εσυ και η οικογενεια σου!!!!

mike_gr
05-04-10, 10:28
Ευχαριστω,χρονια πολλα,θα τα πουμε την τεταρτη