PDA

Επιστροφή στο Forum : ecu εγκέφαλος αυτοκινήτου βελτίωση............



thanos mi
15-02-11, 15:23
Θέλω να ασχοληθώ με την βελτίωση ecu του αυτοκίνητου αλλά είμαι λίγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά μπορεί να βοηθήσει κάποιος να μου πει από πού μπορώ να ξεκινήσω κάποια site/βιβλία/κτλπ και όταν κάνουν βελτίωση τι ακριβός κάνουν και γενικά ότι μπορεί να με βοηθήσει
ευχαριστώ....

Xarry
15-02-11, 15:37
Δεν ξερω να σου πω για το θεμα της βελτιωσης αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι αν κατι παει στραβα στην ecu χαιρετα το αυτοκινητο. Για αυτο το λογο ποτε δεν γινεται μετατροπη στον εργοστασιακο εγκεφαλο αλλα τοποθετειται αλλος αγραφος παραλληλα στον οποιο και επαιμβαινεις.

aris285
15-02-11, 15:39
Απο κινητηρες τι ξερεις?

H3
15-02-11, 15:54
Θέλω να ασχοληθώ με την βελτίωση ecu του αυτοκίνητου αλλά είμαι λίγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά μπορεί να βοηθήσει κάποιος να μου πει από πού μπορώ να ξεκινήσω κάποια site/βιβλία/κτλπ και όταν κάνουν βελτίωση τι ακριβός κάνουν και γενικά ότι μπορεί να με βοηθήσει
ευχαριστώ....

Αυτό που ζητάς είναι ,σαν να θέλεις να μάθεις να πιλοτάρεις jumbo μεσώ manual/internet
Στα ατμοσφαιρικα αυτοκινητα δεν κανουμε βελτιωση στην ecu ,στον κινητηρα επεμβαινουμε πρωτα και μετα αλλάζουμε και το πρόγραμμα της ecu
Στους κινητηρες turbo ,μπορει να μην χρειαστει και καμια αρχικα επεμβαση στον κινητηρα ,μονο στην ecu ,αυτα πληροφοριακα
ξεχασε το παντως σε καθε περιπτωση

thanos mi
15-02-11, 16:23