PDA

Επιστροφή στο Forum : πορείας φώτα με πυκνωτή



ntasejay
19-03-11, 00:29
καλησπερα ηθελα να γνωριζει κανεις να μου πει πως μπορω να κανω ενα κυκλωμα που οταν παρκερνω το αυτοκίνητο να ανοίγω ένα διακόπτη και οι λάμπες πορείας οι μπροστινές να ανάβουν και να αναβοσβήνουν σαν φλας αλλά πιο αργά και πιο έντονα φαντάζομαι μέσου κάποιου πυκνωτή
ευχαριστώ

ultra
19-03-11, 00:35
Το κυκλωμα που εχω υπ οψιν μου (και εχω κατασκευασει), περιλαμβανει πολλα περισσοτερα απο εναν πυκνωτη.
Δουλευει με το ΝΕ555, εχει 3-4 αντιστασεις, πυκνωτες, 2 τρανζιστορ κλπ.
Ο χρονος ρυθμιζεται με R/C.
Αν σε ενδιαφερει, να ανεβασω τα pdf

ntasejay
19-03-11, 01:07
Ναι θα ήθελα αν σου είναι εύκολο να τι χρειάζεται... γιατί είμαι αρχάριος ίσως μπορέσω να το κατασκευάσω

leosedf
19-03-11, 04:25
http://www.flasher.gr/

ntasejay
19-03-11, 19:33
αν έχει κάποιος ενα σχέδιο γ να το κάνω !!
θα ήθελα να αναβοσβήνουν και τ 2 φώτα μαζί


ευχαριστώ

leosedf
19-03-11, 19:39
Με πυκνωτή δεν πρόκειτε να κάνεις τίποτα.
Διάβασες παραπάνω τις απαντήσεις?

BESTCHRISS
19-03-11, 23:52
καλησπερα ηθελα να γνωριζει κανεις να μου πει πως μπορω να κανω ενα κυκλωμα που οταν παρκερνω το αυτοκίνητο να ανοίγω ένα διακόπτη και οι λάμπες πορείας οι μπροστινές να ανάβουν και να αναβοσβήνουν σαν φλας αλλά πιο αργά και πιο έντονα φαντάζομαι μέσου κάποιου πυκνωτή
ευχαριστώ
δες το κυκλωμα σε απλη μορφη με led

BESTCHRISS
19-03-11, 23:53
http://wild-bohemian.com/electronics/flasher.html

Damiano
21-03-11, 15:14
καλησπερα ηθελα να γνωριζει κανεις να μου πει πως μπορω να κανω ενα κυκλωμα που οταν παρκερνω το αυτοκίνητο να ανοίγω ένα διακόπτη και οι λάμπες πορείας οι μπροστινές να ανάβουν και να αναβοσβήνουν σαν φλας αλλά πιο αργά και πιο έντονα φαντάζομαι μέσου κάποιου πυκνωτή
ευχαριστώ

Τι χρησιμότητα έχει κάτι τέτοιο, πέρα από το να προκαλεί σύγχυση και εκνευρισμό;

Το "σινιάλο" με τα φώτα πορείας δηλώνει πρόθεση προσπεράσματος και όχι στάση ή στάθμευση! ! !

BESTCHRISS
22-03-11, 13:38