PDA

Επιστροφή στο Forum : pc subwoofer στο αμάξι



pGothor
13-04-11, 09:17
γεια σε όλους σας. θα ήθελα να σας ρωτήσω έχω κάτι ηχεία υπολογιστή 2.1 (πολύ ποιοτικά και έχουν ένταση) και ρωτάω αν γίνεται να βάλω το subwoofer στο αμάξι μου. τώρα θα μου πείτε δεν πας να πάρεις κάνα κανονικό..!!! είμαι φοιτητής και δεν έχω να δώσω και πολλά αλλά δεν θέλω και πολύ δυνατό ήχο απλά αν γίνεται ποιοτικός.. τι λέτε??????????? θα γινη???:lool::lool::001_smile::001_smile::wiink::w iink::confused1::confused1:

stelios_a
13-04-11, 15:17
μπορεις να το βαλεις με ενα invernter ( καπως ετσι λεγετε ) αλλα απο οτι ξερω ξελιγονουν την μπαταρια και σε περιπτωση συγκρουσης υπαρχει κυνδινος μεγαλης ζημιας σε περιπτωση που τα 220 volt που εχει εξοδο το Invernter διαρευσουν στο σασι του αυτοκινητου . καποιος πιο εμπειρος ας σε βοηθησει πιο πολυ

PCMan
14-04-11, 01:08
Μπορείς να το βάλεις στο αμάξι, είτε με τα ηχεία μαζί είτε το woofer μόνο, αλλά να ξέρεις ότι δεν θα κάνει και πολλά.
Αυτά τα ηχεία συνήθως δουλεύουν με 12V. Κάνε έναν κόπο και πες μας πόσα V γράφει το τροφοδοτικό των ηχείων σου.
Αν λεει 12-14V μπορείς να το συνδέσεις κανονικά στο αμάξι χωρίς μετατροπες.

xifis
14-04-11, 03:46
οπως τα λεει ο PCman.τα περισοτερα ειναι στα 12,κ σε 2 μοντελα 2.1 που ανοιξα (το ενα μαρκας γνωστης κ το αλλο μεκαψες) ειχαν ολοιδια IC για ενισχυση.κ για την ιστορια το μεκαψες ακουγεται μακραν καλυτερα απτο επωνυμο,το μεν κοστος τους παραπλησιο(25-35 ευρω),σε βαθμο που αν ελεγε πανω μια φιρμα γνωστη δικαιολογουσε κ το διπλασιο της τιμης του ανετα (70-80 ευρω).

αμα πιανουν τα χερια σου,κανε μια ξεβιδωτικη,δες τι φοραει ο ενισχυτης,βρες το datasheet του,που τροφοδοτηται κ πως,κ εδω ειμαστε.το πολυ να χρειαστεις κανα σταθεροποιητη.