PDA

Επιστροφή στο Forum : 24V πάνελ σε 12V inverter



pleiades
03-10-11, 20:17
Καλησπέρα στο Φόρουμ.
επειδή είμαι λίγο άσχετος με το θέμα, θέλω να ρωτήσω τί κακό υπάρχει στο να συνδέσω 24V φβ πάνελ σε 12V inverter? Υπάρχουν απώλειες στην παραγωγή ρεύματος? Μπορεί να κάψω το σύστημα?
Αν ξέρει κάποιος, σας παρακαλώ, δώστε μου τα φώτα σας.

Αποστόλης1
03-10-11, 20:27
Θα κάψεις το ινβερτερ. Μήπως είναι δυο 12/βολτα να τα βάλεις παράλληλα?

spyropap
03-10-11, 20:29
Με 12V μπαταρίες και ινβέρτερ μερική ενέργεια από τα φ/β πάνελ δεν αξιοποιείται.
Όταν τα πάνελ δεν έχουν μεγάλη απόδοση λόγο θέσης ή σκίασης αυτή είναι συνήθης μέθοδος σύνδεσης.

pleiades
03-10-11, 21:20
Έχω ένα μικρό αυτόνομο σύστημα με δύο πάνελ στα 24V (σήμερα το έμαθα αυτό), ως τώρα νόμισα ότι ήταν 12V. Έχω κάψει ήδη έναν inverter 1500watt, καθαρού ημιτόνου στα 12 V, και για τρείς μήνες περίπου δουλεύω το σύστημα με έναν ινβέρτερ στα 600 τροποποιημένου ημίτονου στα 12V, ουσιαστικά για να φορτίζω κανένα κινητό, καμιά ώρα τηλεόραση, και τρεις ώρες περίπου ψυγείο.
Επειδή αυτές τις ημέρες θέλησα να το επεκτείνω το σύστημα, προέκυψαν ενεργοβόρες ανάγκες, ψάχνοντας διαπίστωσα ότι τα πάνελ είναι 24V.
Αυτός που μου το πούλησε αρχικά το σύστημα προφανώς κατάλαβε γιατί κάηκε ο ινβερτερ και το έπαιξε Κινέζος, ρίχνοντας το βάρος σε μένα. Και μένα ο θυμός μου δεν έχει όρια, απο τη στιγμή που ανακάλυψα την απάτη.
Φαντάζομαι ο δεύτερος ινβέρτερ δουλεύει κατά τύχη μέχρι τώρα. Αυτό που με στεναχωρεί κυρίως είναι ότι έδωσα λεφτά να αγοράσω ανεμογεννήτρια στα 12 V για να ενισχύσω το σύστημα. Τώρα θα την βάλω στον κ%^## μου.
Καταλήγοντας λοιπόν μου προτείνετε ανεπιφύλακτα να το επεκτείνω το σύστημα όλο (επόμενα πάνελ και ινβέρτερ) στα 24V?

Ax που πήγα ο Καραμήτρος??????

leosedf
03-10-11, 21:36
Θα μπορούσες να βάλεις έναν προγραμματιζόμενο ελεγκτή φόρτισης που παίρνει είσοδο απο 12 έως 48 και να το ρυθμίσεις για 12βόλτ μπαταρίες. Βέβαια με την ανεμογεννήτρια δεν ξέρω, μήπως παίζει να την αλλάξεις με 24 βόλτ?