PDA

Επιστροφή στο Forum : Απενεργοποίηση συναγερμού



dimitrist
30-10-11, 12:56
Είμαι εντελώς αρχάριος και η ερώτηση θα είναι... ανάλογη: έχουμε στο σπίτι συναγερμό Sigma Zeus εδώ και μερικά χρόνια, που όμως ποτέ δεν ενεργοποιήσαμε. Ούτε καν έδωσα σημασία τι σημαίνουν τα φωτάκια που ανάβουν ή αναβοσβήνουν, αν σημαίνουν κάτι..... Χτες κατά τη διάρκεια μιας διακοπής ρεύματος ξαφνικά άρχισε να ηχεί η σειρήνα του συναγερμού και με έπιασε πανικός, γιατί δεν ήξερα τι να κάνω. Πανικοβλήθηκα διότι ποτέ δεν είχαμε ενεργοποιήσει το συναγερμό και δεν καταλάβαινα γιατί λειτούργησε... Μετά από λίγο σκέφτηκα ότι ίσως η μπαταρία του χρειάζεται αλλαγή... Πάτησα τον αριθμό που νομίζω ότι είναι ο κωδικός που είχαμε βάλει και μετά το enter, και μου έβγαλε το μήνυμα "Αφοπλίστηκε, Καλώς ήλθατε".... Ωστόσο δεν είμαι σίγουρος αν σταμάτησε επειδή έκανα αυτή την ενέργεια ή επειδή κατά (τρομερή) σύμπτωση εκείνη τη στιγμή ήρθε το ρεύμα. Εννοείται ότι αύριο θα καλέσω τον ειδικό για αλλαγή μπαταρίας... Εκείνο που θέλω να ρωτήσω είναι το εξής... δεν υπάρχει τρόπος να απενεργοποιήσω εντελώς το συναγερμό, ώστε να μη χτυπάει ακόμα κι αν έχει εξαντληθεί η μπαταρία???

stefos1
30-10-11, 13:01
αν έχει εξαντληθεί η μπαταρία θα χτυπουσε???????????????:001_smile:

picdev
30-10-11, 13:11
βγάζεις τη τροφοδοσία τη μπαταρία και τη μπαταρία της σειρήνας ,
αλλα μιας και τον έχεις καλύτερα να τον χρησιμοποιείς , πολλά γίνονται στις μέρες μας

jomor
30-10-11, 16:28