PDA

Επιστροφή στο Forum : Ιδιέταιρα Ηλεκτρονικών



KAFATARIDIS
13-11-11, 17:41
Γεια σας

Είμαι προγραμματιστής και θέλω να ασχοληθώ με ηλεκτρονικά κυκλώματα (όχι σαν ηλεκτρονικός αλλά σαν προγραμματιστής), δυστυχώς όμως οι γνώσεις μου για βασικές έννοιες είναι ελλιπείς. Χρειάζομαι λοιπών κάποιων στην θεσσαλονίκη που να μπορεί στον χώρο μου (Εύοσμος) ή στον δικό του να μου δώσει κάποια ιδιαίτερα μαθήματα ηλεκτρονικής μία φορά την εβδομάδα για 2-3 ώρες μόνο σαββατοκύριακα.
Το περιεχόμενο των μαθημάτων θα αφορά βασικές έννοιες ρεύματος (πως δουλεύει τι είναι δίοδος, πυκνωτής, αντίσταση τις διάφορες μονάδες μέτρησης κ.τ.λ.), τι σημαίνουν τα σχέδια που βλέπω στο ίντερνετ, μικροεπεξεργαστές πως δουλεύουν, Δημιουργία και κατανόηση κυκλωμάτων όπως π.χ. ενισχυτές ήχου και ότι άλλο προκύψει.

Δεν με ενδιαφέρουν τα πτυχία αλλά οι πραγματικές γνώσεις και η μεταδοτικότητα.

το τηλέφωνό μου είναι 6987269755
ώρες επικοινωνίας δευτέρα έως παρασκευή 21:00-23:00 και σκ από 14:00-22:00

φιλικά Κοσμάς Καφαταρίδης

leosedf
13-11-11, 22:13
Κοσμά θέλεις να κάνεις κάτι συγκεκριμένο? Έχεις στο μυαλό σου να ασχοληθείς με κάτι η απλά θέλεις γενικές γνώσεις?

klik
13-11-11, 23:53
Γιατί δεν πας σε κανένα ΕΠΑΛ ή ΙΕΚ;

KAFATARIDIS
14-11-11, 20:15
Καταρχήν δεν με ενδιαφέρει να γίνω ηλεκτρονικός, με ενδιαφέρει να μάθω καποια πράγματα βασικά ώστε να μπορέσω να συνδυάσω της γνώσεις μου σαν προγραμματιστής με αυτές του ηλεκτρονικού ώστε να μπωρώ να φτιάχνω απλά κυκλώματα. Καταλαβαίνω πως το κάποια βασικά στην ουσία είναι λάθος αλλά ο στόχος μου είναι να μπορώ να προγραμματίζω μικροεπεξεργαστές και όχι να κάνω πολύ σύνθετα κυκλώματα. σε επαλ δεν θέλω να πάω γιατί οι περισσότεροι που παν εκεί μόνο πηγαινοέρχονται για να μην πάρουν απουσίες και σε ιέκ πρέπει να παρακολουθήσω και τα τρία χρόνια.

spirakos
15-11-11, 01:43
Κοσμα γιατι δεν αγοραζεις καποιο βιβλιο οπως ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ MALVINO

paul333
15-11-11, 13:44
υπαρχουν αρκετα βιβλiα σε μορφη ebook στο internet ψαξε λιγο μην