PDA

Επιστροφή στο Forum : Τηλεχειρισμός , μοτέρ τηλεσκοπείου



Romanos Fs
04-12-11, 11:36
Καλημέρα σας,
Είμαι φοιτητής του Φυσικού και έχω αναλάβει εργασία να κατασκευάσω την ηλεκτρονική υποστήριξη και τηλεκαθοδήγηση ενώς τηλεσκοπείου.
Δεν είμαι γνώστης αυτοματισμού ούτε έχω ασχοληθεί στο παρελθόν με κάτι παρόμοιο.
Γενικά γνωρίζω πως θα πρέπει να έχω 2 ηλεκτρικά μοτέρ και κάποιο δέκτη ώστε να μπορώ να κατευθύνω το τηλεσκόπειο από απόσταση με κάποιο χειριστήριο. Μήπως μπορεί κάποιος γνώστης των κατασκεύων να μου πεί πώς θα πετύχω μία τέτοια διάταξη;

Ευχαριστώ.

andreas157
04-12-11, 11:55
μπορείς να χρησιμοποιήσεις 2 servo και να τους ελέγχεις με μικροελενκτή (pic, arduino οτι θες/ότι σου φαινεται πιο εύκολο) τον οποίο θα προγραμματίσεις εσύ και θα μπορείς να τον ελενχεις απο απόσταση με bluetooth πχ...

katmadas
04-12-11, 12:02
Καλημερα!
Σε τι σημειο βρισκεσαι?
Εχεις αυτην την στιγμη τιποτα στα χερια σου?
Καποιο πομποδεκτη IR?
Καποιο κυκλωμα οδηγησης βηματικων κινητηρων?
Η ψαχνεις ολη την εφαρμογη απο την αρχη?
Γνωριζεις τιποτα απο αυτα?
Για να ξερουμε απο που θα ξεκινησουμε χρειαζεσαι θεωρια καταρχην απο τα βασικα.

Romanos Fs
04-12-11, 12:06
Τα servo τι διαφορά έχουν με τα μοτέρ; έχω ψάξει σε διάφορα site για τηλεκατευθυνόμενα αλλά δεν έχω δεί για μικροελενκτή μήπως εννοείς τα pico receiver που αναφέρουν

Romanos Fs
04-12-11, 12:10
καλημέρα ακόμα βρίσκομαι στο θεωρητικό κομμάτι. Δεν έχω τίποτα στα χέρια μου γιατί δεν γνωρίζω σχεδόν τίποτα από αυτά. :/
Θέλετε να σας στείλω ένα πολύ γενικό σχέδιο που έχω κάνει?

katmadas
04-12-11, 12:29
Για ετοιμα κυκλωματα επιτρεπεται?
Γιατι αν δεν ξερεις τιποτα απο αυτα η θεωρια δεν ειναι και τοσο ευκολη!
Π.χ. δες πομποδεκτη 4 καναλιων ir εδω (http://jap.hu/electronic/codec.html).

Romanos Fs
04-12-11, 12:44
ώΝαι επιτρέπεται.
Βασικά χρειάζομαι 2 κινήσεις. Η μία κίνηση θα πρέπει να έχει σταθερή ταχύτητα λόγο της περιστροφής της γής για να μπορεις να εστιάσεις.