PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπήκαν δεύτερη φορά στο εξοχικό (Πρόταση για πίνακα)



androuts
04-01-12, 16:47
Καλημέρα και καλή χρονία!

Μπήκαν για 2η φορά στο εξοχικό. Ευτυχώς, τη δεύτερη, δεν πήραν αντικείμενΑ αξίας. Για την ακρίβεια, δεν πήραν τίποτα. Προφανώς έψαχναν για λεφτά ή κοσμήματα.

Μετά από την πρώτη κλοπή σκεφτόμασταν το ενδεχόμενο εγκατάστασης συστήματος ασφαλείας, αλλά τώρα είμαστε απόλυτα βέβαιοι για την αναγκαιότητά του.

Είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός και κάτι σκαμπάζω από συστήματα ασφαλείας γενικά. Ψάχνοντας κάτι αξιόπιστο, οικονομικό και που να καλύπτει τις ανάγκες μου, κατέληξα στα εξής πινακάκια (με σειρά προτίμησης):

Siemens Sintony 60 (ουσιαστικά ίδιος με τον από κάτω, απλά τον κατατάσσω πιο ψηλά λόγω της εξαιρετικής του εμφανίσης και της χαμηλότερης του τιμής)
Crow Runner 8/16
Sigma Apollo
Bosch CC880
Paradox SP 5500
Δυστυχώς, το σπίτι είναι πέτρινο και δεν υπάρχουν ούτε λούκια για να περάσω καλώδια, άρα πρέπει να περιοριστώ στην επιτοίχια εξωτερική εγκατάσταση και συνεπώς πρέπει να χρησιμοποιήσω όσο το δυνατόν λιγότερα καλώδια. Υπ' όψιν, το σπίτι είναι 2όροφο με ξεχωριστή αποθήκη/ξενώνα. Έτσι, αναζητώ κάποιο σύστημα με δυνατότητα υποστήριξης 2 υποσυστημάτων και αρκετών ζωνών. Μιας και θέλω να περιορίσω τα καλώδια, έχω σκεφτεί να τοποθετήσω μόνο 2 επαφές (στην είσοδο του κυρίως σπιτιού, και στην είσοδο της αποθήκης/ξενώνα) και όλους τους υπόλοιπους χώρους να τους καλύψω με ρανταράκια. Σε μερικά εξωτερικά σημεία που υπάρχει μεγάλος αύλειος χώρος και δε με ενοχλούν τα καλώδια, θα τοποθετήσω 1-2 μπάρες υπερύθρων για να καλύψω και κάποια εξωτερικά σημεία.
Σε ό,τι αφορά τις σειρήνες, μου ακούγεται λογικό, να τοποθετήσω μία σειρήνα στην πίσω πλευρά του σπιτιού και μία στην μπροστά, καθώς και 2 εσωτερικές- μία ανά όροφο. Τέλος, σκέφτομαι την τοποθέτηση GSM Module (όχι απαραίτητα της μαμάς-εταιρίας, για εξοικονόμηση κόστους), καθώς η σύζευξη των καλωδίων του ΟΤΕ με τα καλώδια που έρχονται σπίτι δε θα μπορούσε να γίνεται πιο εμφανώς :( .