PDA

Επιστροφή στο Forum : ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΌ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΠΟΡΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥ



alekos22
17-01-12, 22:11
Καλησπέρα σε όλους.

Πριν από έξι μήνες τοποθέτησα στον στάβλο του πατερά μου μια φωτοτοβολταϊκή εγκατάσταση.

Είναι η πρώτη μου δουλεία και είναι κάπως πρόχειρη όπως βλέπεται και από τις φωτογραφίες. Θέλω να τονίσω ότι είμαι κάπως άσχετος με τα ηλεκτρολογικά τώρα άρχισα να ασχολούμαι.

Αποτελείτε από δυο πάνελ 13,5V 7A ( θεωρητικά ) περίπου το καθένα. Το ένα πάνελ είναι κατασκευασμένο από σπασμένα στοιχειά από ebay.

Σε μετρήσεις που έκανα το πάνελ αποδίδει καλοκαίρι: 12,8 Α και τον Χειμώνα 8,9Α

Το επιμέρους σύστημα αποτελείται από:

1.Τέσσερις μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 188ΑΗ (χρησιμοποιημένες τις πηρά από ένα φίλο μου που έχει ηλεκτρολογείο)
2.Ένα power inverter 350Watt
http://www.ebay.com/itm/NEW-350-Watt-Portable-DC-AC-Car-Power-Inverter-/300451926034?pt=AU_Boat_Parts_Accessories&hash=item45f4549012#ht_2374wt_1163
3.Και πέντε λάμπες οικονομίας 11watt.

Η εγκατάσταση έγινε αρχικά καθαρά για το θέμα του φωτισμού.

Προσπερνώντας την εισαγωγή καταλήγω στις ερωτήσεις - απορίες μου.

Ερώτηση 1η

Πρόσφατα σύνδεσα ένα μηχάνημα άλεσης ζωοτροφών (μηχανή για γιαρμά) για δοκιμή
το μηχάνημα έχει έναν μονοφασικό ηλεκτροκινητήρα 0,25HP αλλά δεν λειτούργησε.

Από τις λίγες γνώσεις που έχω 0,25hp --> 187.5 Watt και το inverter είναι μέχρι 350 watt

Πρέπει να συνδέσω κάτι ?

Ερώτηση 2η

Θέλω να αγοράσω ένα παρόμοιο μηχάνημα αλλά έχει ηλεκτροκινητήρα 0,75hp αν φταίει το inverter πόσα Watt θα πρέπει να έχει για να λειτουργήσει αυτό το μηχάνημα.

28026280272802828029

genesis
17-01-12, 22:35
Αλέκο, με το συμπάθιο αλλά ζαλίστηκα με τις φωτογραφίες που είδα.
Το σύστημα που έχεις φτιάξει είναι μέχρι και επικίνδυνο....

Επί της ουσίας χρειάζεσαι
- έναν σοβαρό inverter καθαρού ημιτόνου γύρω στο 1kW.
- Μπαταρίες βαθιάς εκφόρτισης με τριπλάσια χωρητικότητα τουλάχιστον
- έναν καλό ρυθμιστή φόρτισης, κατά προτίμηση MPPT
- πολύ πιο χοντρά καλώδια στις μπαταρίες και στον inverter