PDA

Επιστροφή στο Forum : Arduino Uno σε Αυτοκίνητο



ionast
24-02-12, 19:47
Καλησπέρα σε όλους, καταρχήν να ξεκινήσω λέγοντας πως είμαι άσχετος με ηλεκτρονικά όντας πληροφορικάριος και η μόνη μου εμπειρία με αυτά είναι να τα συναρμολογώ και να τα προγραμματίζω. Είχα πάρει εδώ και καιρό έναν Arduino Uno μαζί με ένα αρχικό κιτ εκμάθησης και μπορώ να πω οτι είναι καταπληκτικό συναίσθημα να φτιάχνεις τα δικά σου κυκλώματα και να τα προγραμματίζεις.

Αποφάσισα λοιπόν να φτιάξω ένα κύκλωμα που να ελέγχει το άναμμα των φώτων του αυτοκινήτου παρεμβαίνοντας στο υπάρχον σύστημα. Τα έφτιαξα όλα πάνω σε breadboard, προγραμμάτισα την λειτουργία του και παράγγειλα τα κομμάτια για να το φτιάξω σε πλακέτα.

Το μόνο κόλλημα που έχω είναι η τροφοδοσία. Ο arduino μπορεί να πάρει τάση 7-12V. Η ερώτησή μου είναι πως μπορώ να σταθεροποιήσω την τάση εισόδου ώστε να μην επηρεάζεται από την μίζα, και αν γίνεται να ρίξω την τάση απο τα 12v στα 9v που είναι η προτεινόμενη τάση λειτουργίας του Arduino.

29670

stratos111
24-02-12, 20:04
Βάλε ένα 7809 ή 7812 ανάλογα τι τάση θέλεις

ionast
24-02-12, 21:56
καταρχήν να ξεκινήσω λέγοντας πως είμαι άσχετος με ηλεκτρονικά

Σύμφωνα με το Google το 7809 είναι ένας voltage regulator να φανταστώ. Μπορώ να τον χρησιμοποιήσω αμέσως στην τροφοδοσία; Λειτουργεί και ως σταθεροποιητής;

Papas00zas
24-02-12, 22:14
Μα είναι σταθεροποιητής-και ανάλογα του αριθμού μετά το 78 δίνει την ανάλογη τάση.
Κι αν θες να ξέρεις, θα σου πω ότι υπάρχει και η σειρά 79 στην οποία ισχύουν ακριβώς τα ίδια, αλλά για αρνητική τάση.
ήτοι: το 7809 είναι για 9V ενώ το 7909 για -9V.

ionast
24-02-12, 22:17
Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά. Το προσθέτω στην παραγγελεία και προχωράμε

stratos111
24-02-12, 22:17
Ναι. Στο αριστερό πόδι βάζεις τα 12 , στο μεσαίο πλην και από το δεξιό ποδαράκι παίρνεις 9ν
Μια διευκρίνηση. Το 7812 που είπα δεν κάνει λόγο βολτ τροφοδοσίας.

herctrap
24-02-12, 22:24
και γιατι να μην το βαλεις κατευθειαν στα 12V του αυτοκινητου?