PDA

Επιστροφή στο Forum : Αντιγραφή remote control για γκαραζόπορτα?



yell0wsoldi3r
10-04-12, 23:11
Καλησπέρα σε όλη την παρέα και καλώς σας βρήκα!

Κατ'αρχήν να τονίσω ότι είμαι ολίγον "άσχετος" με το θέμα που θα αναλύσω παρακάτω και για το οποίο έχω απορίες γι'αυτο ζητώ την κατανόηση και τη βοήθειά σας!:laugh:

Έχω ένα remote control το οποίο ανοιγοκλείνει μια γκαραζόπορτα.

Να σημειώσω ότι απ'οσο έχω καταλάβει πρέπει να είναι fixed code (και όχι rolling code αν και δεν εχω καταλάβει απόλυτα τις διαφορές των δυο!) και ανοίγωντας το έχει το γνωστό κυκλωματάκι με τα 10 switches (On-Off) όπως στην εικόνα παρακάτω (η εικόνα είναι από το net)
31747

Πήγα σε έναν ηλεκτρονικό στη γειτόνια για να δω σε τι συχνότητα είναι και μου έβγαλε ότι δουλεύει σε 306.1 - 306.2 (επαιζε εκει αναμεσα, λογικα λογω παρεμβολων απο κανενα κινητο τηλεφωνο κτλ - γι'αυτο και υπέθεσα ότι είναι fixed code).

Το θέμα είναι ότι θέλω να δημιουργήσω ένα αντίγραφο του.

Έχω ήδη ένα αντίγραφο, συγκεκριμένα το REMOCON RMC 519.

Απλά θέλω κάτι πιο μικρό σε μέγεθος από αυτό (και κάτι διαφορετικό).

Πριν μάθω όλες αυτές τις λεπτομέρειες για το control που έχω στα χέρια μου, προχώρησα στην αγορά του παρακάτω
http://www.ebay.co.uk/itm/230606653557?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649#ht_3495wt_1219

το οποίο διαβάζοντας ότι είναι universal και βλέποντας ότι σχεδόν τα περισσότερα remotes που κυκλοφορούν στο ebay είναι σε αυτή τη συχνότητα (433MHz) + του ότι αντιγράφεται χωρίς την ανάγκη 3ης συσκευής, υπέθεσα ότι θα είναι συμβατό και με το δικό μου,πράγμα που εκ των υστέρων αποδείχθηκε λανθασμένο.

Έρχομαι λοιπόν στις ερωτήσεις:
1. Γίνεται με κάποιο τρόπο να αλλάξει η συχνότητα του remote που αγόρασα από το ebay ωστε να μπορέσει να γίνει clone με το δικό μου remote?