PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια για χειριστηριο Playstation



mindweb
22-06-12, 01:08
Καλησπέρα στο forum!



ΚατΆ αρχήν θα ήθελα να τονίσω ότι είμαι παντελώς άσχετος από ηλεκτρονικά! (να φανταστείτε πρώτη φορά πιάνω στα χέρια μου ηλεκτρονική πλακέτα!) και γιΆ αυτό θα ήθελα την βοήθεια σας αν γίνεται.



Θέλω να φτιάξω ένα arcade χειριστήριο για ηλεκτρονικά παιχνίδια (όπως αυτά που παίζαμε μικροί στα ηλεκτρονικάδικα με εικοσάρικα, pacman, θυμάστε???) (Φώτο 4)



Μήπως θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε όσο γίνεται πιο απλά πώς θα συνδέσω τα κουμπιά (Φώτο 2) με την πλακέτα του playstation (Φώτο 1)? Δηλαδή πού πρέπει να κολλήσω το κάθε καλώδιο?



Ευχαριστώ παιδιά.

cpagalidis
22-06-12, 19:58
Εφτιαξα πριν μερικες εβδομαδες μια arcade καμπινα με εναν φιλο μου. Δεν καταλαβαινω γιατι θες να χρησιμοποιησεις τα χειριστηρια του ps2. Σκοπευεις να τρεξεις καποιο προγραμμα arcade sto ps2?

mindweb
22-06-12, 20:22
...οχι, στο playstation δεν γίνεται. Θα το χρησιμοποιησω στον υπολογιστή.

agis68
22-06-12, 20:30
η πλακετα το PS είναι συμβατή με βυσμα PS2 (ibm)ή με σειριακή rs232 ? πως φαντάζεσαι οτι θα συνδεθει το χειριστήριο....πρώτα από όλα....Αν δεν ειναι συμβατα υπάρχει λυση μεσω μικροκοντρολερ που συνεργάζεται αλλά θελει προγραμματισμο

mindweb
22-06-12, 21:17
ε μια μικρή λεπτομέρια...

η πλακέτα είναι απο χειριστήριο υπολογιστή (gamepad) τελικά και όχι playstation. Οπότε μεσω USB θα γίνει η δουλεια.

:biggrin::biggrin::biggrin:

agis68
22-06-12, 21:32
ειπα και εγώ!....Αρα πρέπει ο moderator να αλλάξει τιτλο....