PDA

Επιστροφή στο Forum : Xenon Λάμπες Help (Opel Tigra 1998)



Evdemon
18-08-12, 04:10
Παίδες θέλω να πάρω για το Opel Tigra (1998 ) μου λάμπες xenon έχω βρει ένα Site οπού μπορώ να προμηθευτώ άλλα επειδή είμαι άσχετος δεν μπορώ να καταλάβω πιες είναι για το αμάξι μου η δεν παίζει ρολό ? τι είναι αυτό το H1 κ.τ.λ.π που βγάζει ? θέλω 4 λάμπες λευκού χρώματος και για τα φώτα πορείας και για να διασταυρώσεως (μεγάλη μικρή σκάλα) θα εκτιμούσα κάθε βοήθεια μια και είμαι άσχετος χάχα το Site που είδα είναι το http://www.carxtreme.gr/lampes-1/lam...on-oshram.html (http://www.carxtreme.gr/lampes-1/lampes-xenon-oshram.html) (από τιμές είναι καλά το site η να δω άλλου)?

Evdemon
18-08-12, 21:32
να προσθέσω επίσης ότι κερνάω 1 κιλό παγωτό σε όπιον με βοηθήσει χαχαχα:lool:

PCMan
18-08-12, 23:32
Κατ αρχήν ότι και να βάλεις, αν το φανάρι σου δεν είναι κατάλληλο(με προτζέκτορα) τότε θα τυφλώνεις τον κόσμο και κάποια στιγμή μπορεί να αρχίζουν να γράφουν για αυτό τον λόγο.

Να κοιτάξεις στο ebay.
Ψάψε για όλο το κιτ. Aποτελείται απο την λάμπα και το ballast.
Το Η1 δηλώνει τι υποδοχή έχει το φανάρι σου. Αν οι λάμπες που έχεις τώρα είναι Η1 τότε οι λάμπες που θα πάρεις θα είναι Η1 γιατι άλλος τύπος δεν θα κουμπώνει. Τα μπαλάστ είναι κοινά για όλους τους τύπους.
Να κοιτάξεις για 35W και απόχρωση 6000Κ και κάτω.(στα εργοστασιακά βάζουν 4300Κ) Οτιδήποτε ανώτερο του 6000Κ μπλεδίζει και όσο ανεβαίνει η θερμοκρασία (Κελβιν) τόσο πέφτει η φωτεινότητα.

Γιατιι 4? Θα βάλεις και στην μεγάλη σκάλα?

ΥΓ. Μόνο μην είναι σοκολάτα!

Evdemon
18-08-12, 23:40
Καταρχάς φίλε Νίκο ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου !!! πρέπει να πάρω Kit ε ? 4 ναι και για την μεγάλη σκάλα άλλα για λογούς οικονομικούς θα το κάνω στο μελών λογικά .Έχεις κάτι κάλο να προτεινεις από ebay να καποιο λινκ ίσος κάτι οικονομικό άλλα και κάλο όσο γίνετε γιατί ακούω πολλά ότι καίγονται εύκολα (ελπίζω να είναι χαζομάρες)

Evdemon
18-08-12, 23:42
ΥΓ. Μόνο μην είναι σοκολάτα! χαχαχα οτι θες :D

Evdemon
19-08-12, 00:44