PDA

Επιστροφή στο Forum : ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ



redman7
25-11-12, 01:55
Χαιρετε,
Συναντησα μια περιπτωση και θα ηθελα την γνωμη σας.
Σε ενα μεγαλο καταστημα ο ιδιοκτητης αγορασε μια γεννητρια (9 KVA) για καποιες μερες που εχει διακοπη ρευματος η ΔΕΗ, να δουλευουν τουλαχιστον τα φωτα και το ταμειο με τα κομπιουτερ...
Στις δοκιμες, γυρισε τον γενικο διακοπτη στην γεννητρια,την αναψε και αρχισε σιγα σιγα να αναβει φωτα (το μαγαζι φωτιζεται με λαμπες οικονομιας και φθοριου κ.α).
Καποια στιγμη που αναψε σχεδον ολα τα φωτα,αρχισε να "γονατιζει" η γεννητρια και να πεφτουν οι στροφες μεχρι που εσβησε.
Τη αναψε παλι, ανεβασε τις στροφες της γεννητριας και ολα καλα μεχρι που εβαλε και ενα (απο τα 5) μεγαλο κλιματιστικο σε λειτουργια και επεφταν παλι οι στροφες της γεννητριας, λιγο πριν σβησει παλι, εκλεισε το κλιματιστικο,ανεβηκαν οι στροφες αλλα αρχισαν σκανε οι λαμπες οικονομιας και να καιγονται!
Συμπερανε οτι πρεπει να βρει μια μεση κατασταση,δηλαδη να βρει το σημειο που θα εχει τις στροφες της γεννητριας και το φορτιο που θα εχει ετσι ωστε να μην σκανε οι λαμπες και να δουλευουν τα UPS στο ταμειο με τα κομπιουτερ!
Αυτο κανει μεχρι τωρα αλλα νομιζω πως κατι δεν παει καλα!
Δεν βγαζει σταθερη ταση εξω η γεννητρια αυξομειωνονται οι στροφες της,τρεμοπαιζουν καποιες στιγμες οι λαμπες,σφυριζουν τα UPS και μολις αναψει ή σβησει κατι αλλο, αναλογα, σταθεροποιηται καπως και ετσι λειτουργει καπως το καταστημα...
Ειναι αυτη η λειτουργια της γεννητριας?Δεν θα επρεπε να μπορει και σε μια μεση κατασταση της, να μπορει να αναψει εστω και μονο 1 λαμπα (χωρις να σκαει) και μονο οταν της ζητησεις περισσοτερο φορτιο, απο αυτο που μπορει, να αρχισει να 'γονατιζει'?
Παρακαλω αν μπορει να απντησει καποιος που γνωριζει τι συμβαινει ή τι θα μπορουσε να κανει ή τι φταιει σε ολη αυτη την περιπτωση?
Ευχαριστω!

leosedf
25-11-12, 11:07
Καμιά κινέζικη σαβούρα πήρε ε? Που σημαίνει απλά ότι δεν βγάζει 9kva.
Εκτός αυτού μάλλον την ξεπάτωσε στα φορτία, δηλαδή περίμενε να σηκώσει όλο το χωριό με αυτή τη γεννήτρια? ΚΑΙ κλιματιστικό?
Λογικά μου φαίνονται όλα και η λύση είναι να πετάξεις τη γεννήτρια στα σκουπίδια η να την κρατήσεις για να φορτίζεις κανένα κινητό (ιδίως αν έχει κάψει και κάτι μέσα πλέον)
και να πάρεις μια σοβαρή γεννήτρια αν είναι τόσο σημαντικό. ΠΡΩΤΑ να υπολογίσει τι φορτία έχει και μετά να πράξει ανάλογα.
Οι στροφές της γεννήτριας πρέπει να είναι σταθερές και ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ με αυτές όταν απλά γονατίζει γιατί θα συμβεί αυτό που λές, ανεβάζοντας στροφές ανεβάζεις και τάση και συχνότητα, απορώ πως δεν κάηκαν και άλλες συσκευές.

-nikos-
25-11-12, 11:22
μιας και είναι καινούρια

να την πάει πίσω και να πάρει μια μεγαλύτερη.

αυτές οι γεννήτριες είναι αυτοδιεγειρόμενες και το φορτιο αφού περάσει τα όρια της μηχανής ,,

μετά περνάει και τα όρια της γεννήτριας.

george Mp
25-11-12, 14:17
Τα φορτια πρεπει να τα υπολογισει εμπειρος ηλεκτρολογος και αυτο που μπορει να κανει ειναι να μην αναβει κλιματιστικα γιατι οταν ξεκινανε φορτια που το συνημιτινο δεν ειναι 1 οπως τα μοτερ για παραδειγμα το ρευμα που τραβανε μεχρι να παρουν τις κανονικες στροφες ειναι μεχρι παντε φορες πανω οποτε το ζευγος γονατιζει, επισης δεν υπολογιζουμε την ισχυ του ζευγους στο 100/100 αλλα στο 70 με 80/100 ειδηκα εαν η αναγραφομενη ισχυς ειναι stanbay και οχι continious ή ακομα καλυτερα prime.

redman7
25-11-12, 15:20
Η γεννητρια ειναι mitsubisi, (τουλαχιστον ετσι γραφει) :-)
Για να καταλαβω εγω κατι...
Ας πουμε οτι μια γεννητρια ειναι αξιοπιστη και ας πουμε οτι οντως μπορει να αποδοσει μεχρι 9KVA,
δεν θα επρεπε να μπορει να αναψει απο 1 λαμπα εως τοσες λαμπες μεχρι 8-9 KVA?Θα πρεπει σε καθε λαμπα(φορτιο) που προστιθεται, να ανεβαζουμε χειροκινητα και τις στροφες τις?Ή απο μονη τις ανεβαζει τις στροφες μεχρι που δεν μπορει να σηκωσει αλλο και γονατιζει?
Πως θα εχουμε το 90% τις αποδοσης σε μια γεννητρια (εχοντας υπολογισει σωστα τα φορτια μας)...
Ευχαριστω για τις παραπανω απαντησεις....

george Mp
25-11-12, 16:03
Καταρχην αν η γεννητρια ειναι τριφασικη και θελουμε 230volt μπορουμε να εκμεταλευτουμε το 40/100 της ισχυος μεσω του ουδετερου, εκτος και εχει δυνατοτητα να γινει μονοφασικη με αλλαγη στην εσωτερικη συνδεσμολογια οποτε οποτε παιρνουμε το 60/100, και οταν το συνιμιτονο ειναι χαμηλο βαζουμε πυκνωτες .Το 100/100 σε μια τριφασικη το παιρνουμε απο τις τρεις φασεις και οχι απο τον κονβο του ουδετερου. Σε μικρες γεννητριες υπαρχει προβλημα μερικες φορες απο ηλεκτρικα παρασιτα που δημιουργουν καποιες καταναλωσεις και περνανε στη διεγερση προκαλωντας πολλα αεργα με σχετικα μικρο πραγματικο φορτιο, αυτο το βλεπουμε κανοντας δοκιμες ξεχωριζοντας τα φορτια που δεν ειναι καθαρα ωμικα και σταθερα .Εκει αναλογα την περιπτωση βλεπουμε τι μπορουμε να κανουμε.

george Mp
25-11-12, 17:06
H μηχανη ειναι πετρελαιου ή βενζινης; Επισης οι στροφες θα πρεπει να παιζουν απο 52,5 χωρις φορτια εως 50 hz, αν ειναι σοβαρο ζευγος αλλιως δεν κανει για τετοια χρηση και το οτι η μηχανη ειναι μιτςουμπισι απο μονο του δεν λεει τιποτα, επισης τις στροφες δεν τις πειραζουμε ειδηκα οταν ειναι καινουργιο το ζευγος εκτος και ειναι τιποτα φθινιαρικο για καμια αντλια νερου ή καμια ηλεκτροκολιση.Μηκος θελει καμια εξαερωση στην αντλια καυσιμου ή περνει αερα ;Τα φορτια πως εχουν υπολογιστει;

vasilimertzani
25-11-12, 18:01
Η γεννητρια ειναι mitsubisi, (τουλαχιστον ετσι γραφει) :-)
Για να καταλαβω εγω κατι...
Ας πουμε οτι μια γεννητρια ειναι αξιοπιστη και ας πουμε οτι οντως μπορει να αποδοσει μεχρι 9KVA,
δεν θα επρεπε να μπορει να αναψει απο 1 λαμπα εως τοσες λαμπες μεχρι 8-9 KVA?Θα πρεπει σε καθε λαμπα(φορτιο) που προστιθεται, να ανεβαζουμε χειροκινητα και τις στροφες τις?Ή απο μονη τις ανεβαζει τις στροφες μεχρι που δεν μπορει να σηκωσει αλλο και γονατιζει?
Πως θα εχουμε το 90% τις αποδοσης σε μια γεννητρια (εχοντας υπολογισει σωστα τα φορτια μας)...
Ευχαριστω για τις παραπανω απαντησεις....

δεν ειναι του πεταματου.
πρεπει να υπολογισει τα φορτια που μπορει να σηκωσει η γεννητρια.αρχικα να ρυθμιστει ξανα στροφες (αυτες οι γεννητριες εχουν ενα φυγοκεντρικο για να κρατανε σταθερες στροφες,με +-10%. )
μετα να σηκωσει μονο το ups.αυτο μαλλον θα ειναι line interactive οποτε μην περιμενει να δουλεψει πανω απο 3-4kva με αυτη την γεννητρια.
κατοπιν να σηκωσει και τα υπολοιπα φορτια.εννοειται κλιματιστικα (εκτος inverter max.9000 btu βια 12 ) ψυγεια κλπ ειναι δυσκολο να δουλεψουν σε φορτωμενη μηχανη.

BooM
25-11-12, 21:13
καλησπέρα,
απλως θα πω την γνωμη μου..και θα σταθώ στη μία λάμπα που τρεμοπαίζει όπως είπες..
θα μπορούσες πρώτα να σιγουρέψεις οτι δεν υπάρχει διαρροή στη ήδη ηλεκτρολογική εγκατάσταση?

george Mp
25-11-12, 23:57
Ο γενικος διακοπτης της ΔΕΗ κοβει τον ουδετερο; Επισης πρεπει να μετρηθει η ταση στον πινακα γιατι αν για παραδειγμα η επαφη του ουδετερου δεν ειναι σωστη ανεβαινουν τα αμπερ και γινοντε διαφορα. Σε καθε περιπτωση ενας εμπειρος ηλεκτρολογος θα βρει τι γινεται γιατι ειναι πολλα τα θεματα και με το ρευμα δεν παιζουμε και δεν κανουμε εικασιες. Μπορει να γινουν ζημιες.

xinoulis
27-11-12, 15:38
Σχεδον ολες οι γεννητριες τετοιου μεγεθους ρυθμιζουν αυτοματα τις στροφες και οταν γινετε αυτο μπορει καποιος που ξερει να την ρυθμησει την ευαισθησια τις ωστε να προλαβαινει να διορθωνει τις στροφες.

redman7
27-11-12, 22:47
Τα φορτια δεν τα υπολογισε κανενας ηλεκτρολογος!Ο ιδιοκτητης ρωτησε καποιους που ειχαν γεννητρια και του ειπαν οτι με 9KVA θα ηταν ενταξει για αυτο που ηθελε!Ετσι βρηκε καποιον που πουλουσε και την αγορασε,(μαλιστα την πηρε 1500Ε περιπου).
Ο ιδιοκτητης ειναι γνωστος μου και ετυχε να ειμαι εκει οταν την εβαζε σε λειτουργια (υπηρχε ετοιμη εγκατασταση στο καταστημα για γεννητρια)...
Εγω δουλευω ηλεκτρολογος αλλα δεν εχω ακομα αδεια εγκαταστατη (εχω βοηθου,απο υπηρεσια).Τελειωσα το σχολειο σαν μηχανικος ΜΕΚ αλλα με τραβηξε περισσοτερο(αργοτερα) η ηλεκτρολογια...
Επειδη λοιπον καποιαν πραγματα, νομους, θεωρειες κ.α. πολλα,δεν τα εμαθα απο το σχολειο (αλλα τα μαθαινω με τον καιρο),δεν κατανννοω καποια απο οσα αναφερατε...
Αυτο που καταλαβαινω ειναι οτι το ρευμα θελει μελετη,νομους,υπολογισμους απο ηλεκτρολογο που γνωριζει...
Αρκετοι νομιζοντας οτι θα γλιτωσουν χρηματα, νομιζουν πως μπορουν και κανουν καποια πραγματα μονοι τους και την πατανε (καποια στιγμη)...
Παντως σας ευχαριστω για τον χρονο και τις απαντησεις σας....

lakon1981
30-11-12, 18:15
Καταρχην αν η γεννητρια ειναι τριφασικη και θελουμε 230volt μπορουμε να εκμεταλευτουμε το 40/100 της ισχυος μεσω του ουδετερου, εκτος και εχει δυνατοτητα να γινει μονοφασικη με αλλαγη στην εσωτερικη συνδεσμολογια οποτε οποτε παιρνουμε το 60/100, και οταν το συνιμιτονο ειναι χαμηλο βαζουμε πυκνωτες .Το 100/100 σε μια τριφασικη το παιρνουμε απο τις τρεις φασεις και οχι απο τον κονβο του ουδετερου. Σε μικρες γεννητριες υπαρχει προβλημα μερικες φορες απο ηλεκτρικα παρασιτα που δημιουργουν καποιες καταναλωσεις και περνανε στη διεγερση προκαλωντας πολλα αεργα με σχετικα μικρο πραγματικο φορτιο, αυτο το βλεπουμε κανοντας δοκιμες ξεχωριζοντας τα φορτια που δεν ειναι καθαρα ωμικα και σταθερα .Εκει αναλογα την περιπτωση βλεπουμε τι μπορουμε να κανουμε.

Φίλε redman7 αυτό που λέει ο προλαλήσας μου φαίνεται πιό σωστό απ' όλα. Για πήγαινε δες τα χαρακτηριστικά της. Μήπως είναι τριφασική; Και ύστερα (αν δεν έχεις βρει άκρη στο μεταξύ) πες μας.

leosedf
30-11-12, 18:30
αυτες οι γεννητριες εχουν ενα φυγοκεντρικο για να κρατανε σταθερες στροφες,με +-10%
Βολάν το λένε και είναι εκεί που πιάνει και η μίζα (μη σου τύχει να το αλλάξεις πρέπει να σπάσεις το ζεύγος στα δύο), σε μεγαλύτερες γεννήτριες φυσικά. Οι στροφές κρατούνται σταθερές από το governor, 10% είναι πάρα πολύ.

vasilimertzani
01-12-12, 15:31
Βολάν το λένε και είναι εκεί που πιάνει και η μίζα (μη σου τύχει να το αλλάξεις πρέπει να σπάσεις το ζεύγος στα δύο), σε μεγαλύτερες γεννήτριες φυσικά. Οι στροφές κρατούνται σταθερές από το governor, 10% είναι πάρα πολύ.

Kωνσταντινε καμια σχεση.
το φυγοκεντρικο σε μικρα η/ζ βρισκεται στον καθρεπτη.περνει κινηση απο τα γραναζια στροφαλου/εκεντροφορου κλπ. Τα αντιβαρα του φυγοκεντρικου
σπρωχνουν τον κανονα που ελεγχει το γκαζι της μηχανης ειτε κλεινουν το κλαπετο απο το καρμπυρατερ αν ειναι βενζινοκινητηρας.δυστηχως δεν καταφερα ννα νρω καποια φωτο,αν ενδιαφερεσαι.
στα μεγαλυτερα η/ζ το μηχανικο γκοβερνο βρισκεται μεσα στην ανλτια πετρελαιου, με την ιδια αρχη λειτουργιας.τα μεγαλυτερα εχουν πια ηλεκτρονικο κυβερνητη,που αποτελειται απο τον εγκεφαλο,που διαβαζει το pick up(που διαβαζει τα δοντια του βολαν) και στελνει μια ταση σε ενα μοτερακι για να γκαζωνει η να κοβει το γκαζι.
Τελευταια με τις ηλεκτρονικες μηχανες -common rail- κα,τα διαχειριζεται ολα ο εγκεφαλος.

george Mp
01-12-12, 18:26
Eτσι ειναι απλα δεν ειναι ακριβως <<μοτερακι>>, πιο πολυ μοιαζει με ηλεκτρομαγνητη και σε καποιες περιπτσωσεις δουλευει μαζι με πιεση λαδιου της μηχανης.Στις common rail αν σου κατσει βλαβη την εβαψες γιατι χρειαζεται πλεον το προγραμα μαζι με την αναλογη καλοδιοση και interfase που συνηθως τα εχει μονο η αντιπροσωποια.Αυτα βεβαια πιο πολυ στις μεγαλες, στις μικρες το προβλημα ειναι οτι πιο πολλες ειναι κινεζικες.

vasilimertzani
01-12-12, 19:52
Eτσι ειναι απλα δεν ειναι ακριβως <<μοτερακι>>, πιο πολυ μοιαζει με ηλεκτρομαγνητη και σε καποιες περιπτσωσεις δουλευει μαζι με πιεση λαδιου της μηχανης.Στις common rail αν σου κατσει βλαβη την εβαψες γιατι χρειαζεται πλεον το προγραμα μαζι με την αναλογη καλοδιοση και interfase που συνηθως τα εχει μονο η αντιπροσωποια.Αυτα βεβαια πιο πολυ στις μεγαλες, στις μικρες το προβλημα ειναι οτι πιο πολλες ειναι κινεζικες.

μοτερ ειναι Γιωργο.αν εχει ηλεκτρομαγνητη τον εχει για να κλεινει τα πετρελαια.Με πιεση λαδιου ποιος κινητηρας δουλευει?
Οντως στις ηλεκτρονικες αν δεν εχεις manual δεν κανεις τιποτα.
το προγραμμα δεν ειναι αναγκαιο.οι περισοτερες εχουν πια ''αναλογικο'' τροπο διαγνωσης με ενα λαμπακι.

leosedf
01-12-12, 20:21
CAN Interface με το ανάλογο λογισμικό φυσικά. Πολύ καλύτερα στις καινούριες.

george Mp
02-12-12, 12:13
Στις caterpilar πχ σειρα 3400-3500 που εχουν woodword παιρνει κινηση μαζι με λαδι απο τον καθρεπτη, αυτο γινεται γιατι χρειζεται πολυ δυναμη, στις ηλεκτρονικες αν δεν εχεις το λογισμικο με το can interface και τη φισα δεν κανεις τιποτα και αυτα τα βρισκεις μονο στη μαυρη αγορα γιατι η caterpilar δεν τα πουλαει.

leosedf
02-12-12, 19:34
Όχι εκτός αν έχεις άμεση σχέση με τις εταιρίες.

george Mp
02-12-12, 20:08
Λεμε γενικα τι ισχυει, αν εχεις ακρη ειναι αλλο θεμα.Αν αγορασει μια τεχνικη εταιρεια πολλα μηχανηματα μπορει να πιεσει να της δωσουν το λογισμικο αλλιως αν αγορασεις ενα μηχανημα και ειδηκα μεταχειρησμενο σιγα μη στο δωσουν.Ναυτηλιακες που ξερω αγοραζουν μεταχειρησμενες την απλη με πλακετα, γιατι τα μπεκ της ηλεκτρονικης ειναι ευαισθητα στο κακης ποιοτητας πετρελαιο που στα καραβια δεν ειναι και οτι καλυτερο και ειναι πανακριβα και δεν επισκευαζοντε σε καποιες εταιρειες.

vasilimertzani
02-12-12, 22:35
ενταξει ρε παιδια.υπαρχουν χιλια δυο συνεργεια επισκευης κινητηρων στον κοσμο.αυτα δηλαδη που δεν ειναι εξουσιοδοτημενα τι κανουν? τρεχουν στην αντιπροσωπεια?


http://www.epcatalogs.com/caterpillar-ET-2011.html

http://www.obdresource.net/163-Array-C100.html


και αυτοι την δουλεια τους κανουν.

george Mp
02-12-12, 23:55
ενταξει ρε παιδια.υπαρχουν χιλια δυο συνεργεια επισκευης κινητηρων στον κοσμο.αυτα δηλαδη που δεν ειναι εξουσιοδοτημενα τι κανουν? τρεχουν στην αντιπροσωπεια?


http://www.epcatalogs.com/caterpillar-ET-2011.html

http://www.obdresource.net/163-Array-C100.html


και αυτοι την δουλεια τους κανουν.Στην Ελλαδα παντως το λογισμικο το εχουν ελαχιστοι αγορασμενο απο Αμερικη μαυρη αγορα.Τα συνεργεια επιβιωνουν επισκευαζοντας τις απλες.

vasilimertzani
03-12-12, 13:20
Kωνσταντινε καμια σχεση.
το φυγοκεντρικο σε μικρα η/ζ βρισκεται στον καθρεπτη.περνει κινηση απο τα γραναζια στροφαλου/εκεντροφορου κλπ. Τα αντιβαρα του φυγοκεντρικου
σπρωχνουν τον κανονα που ελεγχει το γκαζι της μηχανης ειτε κλεινουν το κλαπετο απο το καρμπυρατερ αν ειναι βενζινοκινητηρας.δυστηχως δεν καταφερα ννα νρω καποια φωτο,αν ενδιαφερεσαι.
στα μεγαλυτερα η/ζ το μηχανικο γκοβερνο βρισκεται μεσα στην ανλτια πετρελαιου, με την ιδια αρχη λειτουργιας.τα μεγαλυτερα εχουν πια ηλεκτρονικο κυβερνητη,που αποτελειται απο τον εγκεφαλο,που διαβαζει το pick up(που διαβαζει τα δοντια του βολαν) και στελνει μια ταση σε ενα μοτερακι για να γκαζωνει η να κοβει το γκαζι.
Τελευταια με τις ηλεκτρονικες μηχανες -common rail- κα,τα διαχειριζεται ολα ο εγκεφαλος.


39524

αυτο ειναι.πανω στο γραναζι του εκεντροφορου.ειναι απο μηχανη lister ή perkins.Kαθεται πανω μια ροδελα και οσο πιο πολλες στροφες εχει τοσο αυτα ανοιγουνε σπρωχνοντας την ροδελα που με την σειρα της σπρωχνει τον αξονα των αντλιων.

SPEEDDRIVER
10-12-12, 18:30
Τον AVR στη γεννήτρια πως τον ελέγχουμε;
Ο λόγος που θέλω να τον ελέγξω είναι ότι οι λαμπτήρες τρεμοπαίζουν λίγο αλλά αισθητά.

george Mp
10-12-12, 20:13
Τον AVR στη γεννήτρια πως τον ελέγχουμε;
Ο λόγος που θέλω να τον ελέγξω είναι ότι οι λαμπτήρες τρεμοπαίζουν λίγο αλλά αισθητά.Οι στροφες του κινητηρα ειναι σωστες; Αν εχει προβλημα το AVR ή δεν βγαζει ταση ή ειναι πολυ μεγαλη.Ποσα kw ειναι;

leosedf
10-12-12, 20:16
Μην το αγγίζεις καθόλου δεν έχει καμία σχέση.

SPEEDDRIVER
10-12-12, 20:32
Οι στροφες του κινητηρα ειναι σωστες; Αν εχει προβλημα το AVR ή δεν βγαζει ταση ή ειναι πολυ μεγαλη.Ποσα kw ειναι;
Οι στροφές του κινητήρα δεν πρέπει να είναι σταθερές, κάποιες στιγμές ακούγεται κάπως έτσι: "βρούμ.......βρούμ......βρούμ......", δεν ξέρω αν γίνεται κατανοητό έτσι όπως το περιγράφω.
Η ισχύς της γεννήτριας είναι 3,5 KVA / 2,8 KW.

george Mp
10-12-12, 20:40
Αν δουλευει στις 3000 στροφες και δεν ειναι σταθερες δεν εχει να κανει με το AVR. Δες πρωτα αυτο το θεμα, δεν εχει κανενα συχνομετρο πανω στον πινακα;Λογικο ειναι αν πεφτουν και ανεβαινουν οι στροφες να παιζει και η ταση.

SPEEDDRIVER
10-12-12, 21:03
Αν δουλευει στις 3000 στροφες και δεν ειναι σταθερες δεν εχει να κανει με το AVR. Δες πρωτα αυτο το θεμα, δεν εχει κανενα συχνομετρο πανω στον πινακα;Λογικο ειναι αν πεφτουν και ανεβαινουν οι στροφες να παιζει και η ταση.

Δεν υπάρχει ούτε συχνόμετρο, ούτε στροφόμετρο. Όπως καταλαβαίνω πρέπει να κρατήσω σταθερό το γκάζι στο μισό περίπου της διαδρομής του.

george Mp
10-12-12, 21:11
Αν θες να κανεις σωστη δουλεια πρεπει να αγορασεις ενα συχνομετρο ας πουμε 72χ72 για πινακα (δεν ειναι ακριβα ουτως ή αλλως κινεζικα ειναι πλεον τα πιο πολλα) και να ρυθμισεις τη συχνοτητα μεσω των στροφων χωρις φορτια στους 52.5 Hz.

vasilimertzani
10-12-12, 22:50
Δεν υπάρχει ούτε συχνόμετρο, ούτε στροφόμετρο. Όπως καταλαβαίνω πρέπει να κρατήσω σταθερό το γκάζι στο μισό περίπου της διαδρομής του.
δεν τα εχεις και πολυ αναγκη.μετρα με το πολυμετρο να εχεις 230v και κοιτα να υπαρχει αυτη η ταση και οσο πιο κοντα σε αυτην με τα φορτια σου.

SPEEDDRIVER
11-12-12, 13:32
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας.