PDA

Επιστροφή στο Forum : Βοήθεια για κατρασκευή multi toggle switch με PIC.



elektronio
17-10-13, 16:40
Παιδιά γειά σας, χρειάζομαι την βοήθεια σας,
χρειάζομαι ένα κύκλωμα σαν αυτό http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=44402 αλλά με 8 διακόπτες.
Θα πρέπει όταν τροφοδοτείται η κατασκευή, όλοι οι έξοδοι να είναι απενεργοποιημένοι και όταν πατιέται ένα πλήκτρο να αλλάζει κατάσταση το αντίστοιχο rele στην έξοδο.

Υποθέτω οτι είναι αρκετά απλό αυτό που θέλω αλλά είμαι άσχετος από PIC και προγραμματισμό για PIC. Ακόμα και αν μάθω (τώρα στα γεράματα) αυτό θέλει αρκετό χρόνο και εγώ επείγομαι να κάνω την παραπάνω κατασκευή πιο άμεσα.

Οποιαδήποτε βοήθεια δεκτή, από επιλογή κατάλληλου pic, σχηματικό, πρόγραμμα. Φαντάζομαι το σχηματικό θα μπορούσα να το κάνω αν πρώτα επιλεχτεί ο πιο κατάλληλος από εισόδους / εξόδους (και φτηνότερος σε τιμή) pic.

Λύσεις όπου επαναλαμβάνεται ένα απλό toggle switch δεν με ενδιαφέρουν.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων όποιον θελήσει να βοηθήσει.

cycler
17-10-13, 23:13
Αφού θέλεις μόνο αυτό, γιατί δεν το κάνεις με 8 φλιπ-φλοπ και λίγο debounce στους 8 διακόπτες;
Δεν θα μπλέξεις με προγραματισμό καθόλου και κάνει μια χαρά αυτό που νομίζω ότι θες.

elektronio
18-10-13, 09:35
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Δεν μου κάνει αυτή η λύση γιατί θέλω (μελλοντικά) να επέμβω στο πρόγραμμα και να κάνω την λειτουργία των διακοπτών πιο περίπλοκη (π.χ πατώντας τον διακόπτη 2 να γίνεται ΟΝ το rele 2 και αν είναι ΟΝ το rele 1 να γίνεται OFF).
Επίσης θέλω το κύκλωμα να έχει όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστη λειτουργία και πιστεύω ατι αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τον μικροελεγκτή.

Επειδή θέλω να προχωρήσω πιο γρήγορα από το να μάθω πρωτα προγραμματισμό σε PIC, με καλύπτει αρχικά αυτή η απλουστευμένη μορφή.

katmadas
18-10-13, 10:07
Τoggle με 555

http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=59373&highlight=toggle

αλλα και με φλιπ φλοπ και 4017 και πολα αλλα ολα χωρις πικ