PDA

Επιστροφή στο Forum : Αγορά καινούργιου ράδιο-CD-MP3 με USB



perastikos
15-07-14, 01:18
Γεια σας.

Είμαι σχεδόν άσχετος στο car audio. Θέλω να αλλάξω στο αυτοκίνητό μου το υπάρχον ράδιο-CD-MP3 που είναι JVC KD-SH9101. Το έχω 12 χρόνια (μου το πρότεινε κάποιος, δεν το διάλεξα εγώ) και με άφησε υπερευχαριστημένο. Δεν είμαι καθόλου ειδικός στο θέμα, απλά με κάλυπτε σε αυτό που ήθελα. Να ακούω μουσική mp3 όσο το δυνατόν πιο αξιόπιστα στο αυτοκίνητο. Μου έπαιζε απροβλημάτιστα mp3 από 48 έως και 320 Kbps (ναι έφτιαχνα mp3 48 Kbps προκειμένου να έχω 400 τραγούδια στο CD). Αν ήμουν λίγο πιο τρελός με τον ήχο στο αυτοκίνητο και έβαζα έστω μια κλάση καλύτερα ηχεία θα αναδεικνυόταν ακόμα περισσότερο πιστεύω το σύστημα. Η ουσία είναι απολάμβανα τη μουσική χωρίς πρόβλημα.

Οι απαιτήσεις μου στο νέο σύστημα περιορίζονται στις εξής:

1) USB (αυτός είναι και ο βασικός λόγος αλλαγής)

2) Τυχαία επιλογή (υποθέτω πως όλα έχουν, το σημειώνω για παν ενδεχόμενο)

3) Υποστήριξη ελληνικών σε ονόματα αρχείων και id3 tags (αν και θα ήθελα να πληρείται και αυτή η απαίτηση, δεν είναι 100% δεσμευτική)

4) Τιμή μέχρι 120 ευρώ.

Η αξιοπιστία με ενδιαφέρει εννοείται αλλά επειδή είναι και λίγο υποκειμενικό, απλά να πω ότι δεν ψάχνω τελειότητα στον ήχο μια και δεν είμαι ειδικός, με ενδιαφέρει να ακούω μέσα στο αυτοκίνητο ευχάριστα και χωρίς προβλήματα τη μουσική που μου αρέσει, δεν είμαι ο τύπος που θα ψάξει τη λεπτομέρεια στον ήχο, αρκεί όταν ακούω τον Α τραγουδιστή να είναι όντως ο Α, να λειτουργεί αποτελεσματικά η τυχαία επιλογή, η μετάβαση στο επόμενο τραγούδι να γίνεται σε νορμάλ χρόνο κλπ

Έχω την απορία αν υπάρχει περιορισμός σε GB ή στον αριθμό των αρχείων που μπορεί να αναγνωρίσει ένα τέτοιο ηχοσύστημα; Με λίγα λόγια, εξωτερικό σκληρό δίσκο μπορεί να συνδέσει κάποιος;