PDA

Επιστροφή στο Forum : Ραδιοερασιτεχνικός Ρατσισμός ή όχι;



performer
30-11-14, 12:44
Πρόσφατα αποφάσισα να αποκτήσω το πτυχίο του ραδιοερασιτέχνη ώστε η ενασχόλησή μου με τον ραδιοερασιτεχνισμό στο μέλλον και η αγάπη μου για το χόμπι να έχει νόμιμο χαρακτήρα. Να ανοίξω μια παρένθεση εδώ και να πω ότι δεν είμαι άσχετος με τα ηλεκτρονικά αλλά δεν ασχολήθηκα επαγγελματικά.
Έριξα μια ματιά λοιπόν στα ερωτηματολόγια των δυο κατηγοριών και αποφάσισα να δώσω εξετάσεις για την απόκτηση του πτυχίου εισαγωγικού επιπέδου(SY) αφενός γιατί δεν υπήρξε αρκετός χρόνος για την προετοιμασία για την κατηγορία SV αλλά και αφετέρου γιατί έπρεπε να φρεσκάρω πρώτα κάποιες γνώσεις και δεν ήθελα να μάθω τις απαντήσεις παπαγαλιστί
Επειδή θέλω να είμαι σε όλα νομοταγής και ενημερωμένος ανέτρεξα στους νόμους και διάβασα την τελευταία Υπουργική απόφαση 38200/1136/2-9-2011 σύμφωνα με την οποία η επιτρεπόμενη μέγιστη ισχύς για τους νεοεισερχόμενους είναι 10watt
και το μέγιστο επιτρεπόμενο κέρδος της κεραίας 3dbi.
Εδώ θέλω να ρωτήσω τους αρμόδιους αλλά και τις ενώσεις ραδιοερασιτεχνών που εκπροσωπούν και τους SY με 10watt
και 3 dbi κέρδος κεραίας που θα ακουστώ;
Εάν υπολογίσω τις απώλειες της γραμμής μεταφοράς,τις απώλειες των συνδέσμων και το ότι πρακτικά δεν μπορεί να υπάρξει 100% προσαρμογή του πομπού με την κεραία θα ακούγομαι μέχρι τα όρια της γειτονιάς μου. Με ποιόν θα συνομιλήσω;
Για το θέμα της απολαβής της κεραίας. Η απολαβή ενός απλού διπόλου είναι 6-7dbi. Πως θα μπορέσω εγώ να πειραματιστώ φτιάχνοντας μια j-pole ή μια ground plan αφού δεν θα είμαι συνεπής με το γράμμα του νόμου λαμβάνοντας υπόψιν ότι η απολαβή των εν λόγω κεραιών είναι πάνω από 3dbi?
Γιατί τα πτυχία εισαγωγικού επιπέδου της Ελλάδας δεν εναρμονίστηκαν με τα αντίστοιχα πτυχία CEPT Novice των Ευρωπαϊκών
χωρών; Γιατί πρέπει πάντα στη χώρα μας να γκρινιάζουμε για πράγματα αυτονόητα;

john_b
30-11-14, 12:58