PDA

Επιστροφή στο Forum : Πτυχίο ραδιοερασιτέχνη..και μετά τι;



andreasmon
08-06-15, 01:54
Καλησπέρα στην κοινότητα των ραδιοερασιτεχνών.Είναι το πρώτο μου θέμα-ερώτημα στην ενότητα των ραδιοερασιτεχνών.Είμαι ένας νέος και αρχάριος ραδιοερασιτέχνης και έχω πολλές απορίες με το χόμπι αυτό.

Την Παρασκευή 06-05-2015 έδωσα για εξετάσεις για πτυχίο ραδιοερασιτέχνη και πέρασα.Τώρα περιμένω να πάρω το διακριτικό μου--σε καμιά 15 μέρες μου είπανε--για να είμαι νόμιμος και να μπορώ να ασχοληθώ με λήψη και εκπομπή ραδιοκυμάτων.
Λόγω συμμετοχής μου σε μια εθελοντική ομάδα,αναγκάστηκα να αγοράσω ασύρματο vhf/uhf,τον οποίο τον έχω και κάθεται σπίτι.Τον ανοίγω που και που και επεξεργάζομαι τα μενού,τις λειτουργίες τις ρυθμίσεις.Ακόμα δεν έχω μιλήσει με άλλον μέσω ασυρμάτου.
Στην ομάδα που είμαι θα μας δώσουν κάποιο χαρτί(διακριτικό! δεν ξέρω),ακόμα περιμένω να το παραλάβω,για να χρησιμοποιούμε τον ασύρματο όταν τον χρειάζεται και επιχειρεί η ομάδα.Και αφού είδα ότι τώρα ήταν και οι εξετάσεις για πτυχίο,πήγα και έδωσα για να είμαι 2 φορές νόμιμος.
Τις τελευταίες μέρες, όταν έχω χρόνο κάθομαι και διαβάζω όλα τα θέματα της ενότητας του ραδιοερασιτέχνη για να μπώ στο ''πνεύμα''.

Παρόλο αυτά έχω κάποιες ερωτήσεις :
1) Βάση κανονισμού μπορώ να ακούω και να εκπέμπω ΜΟΝΟ στα 144Μhz - 146Mhz για τα VHF, και ΜΟΝΟ στις συχνότητες 430Mhz - 440Mhz για τα UHF.Σωστά; 'Ελα όμως που ο ασύρματος μου,αν και αγορασμένος καινούριος από ελληνικό κατάστημα είναι ξεκλείδωτος και ακούει από 134-175 Μhz περίπου στα VHF από 400-520 Mhz στα UHF.Πέρασα πρόγραμμα και τον ρύθμισα στις νόμιμες συχνότητες 144Μhz - 146Mhz /430Mhz - 440Mhz,αλλά ενώ με το πληκτρολόγιο δεν δέχεται συχνότητες εκτός ορίων,αν περάσω με το πλήκτρο-κουμπί δίπλα από κεραία,που αλλάζει το βήμα-step και το έχω ρυθμίσει στα 146Mhz,τότε αυξάνει την συχνότητα προς τα πάνω όσο είναι το βήμα,π.χ από 146,000 πάει 146,500,που είναι εκτός ορίων.Είναι φυσιολογικό αυτό;