PDA

Επιστροφή στο Forum : BAOEFENG UV-5R VHF/UHF



spartakus
20-09-15, 20:23
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Έχω στη κατοχή μου ένα binatone MR 200 με 9 κανάλια (Είχα Ζεύγος, το άλλο το έφαγε η θάλασσα), απλό αλλά για το χόμπι μου πολύ καλό (ψάρεμα Κυνήγι)
Επειδή έμεινα με ένα κομμάτι αποφάσισα να πάρω άλλο ένα και κάτι καλύτερο Πρόσφατα αγόρασα ένα Baofeng UV-5R VHF-UHF. Είμαι λίγο άσχετος και με το manual δε βγάζω άκρη. Στην αρχή είχα καταφέρει να συντονίσω το bitone με το baofeng στη συχνότητα 466,000. Μια χαρά και καλές λήψεις. ψάχνοντας το manual κάπου τ χασα και έκτοτε δε μπορώ να συντονιστούνε οι δυο πομποδέκτες. Απ ότι είδα το Bitone εκπέμπει από τις συχνότητες 446.00625 'έως 446.09375. Κάτι το οποίο δεν είναι δυνατό να συντονίσω το baofeng.
Μπορεί να βοηθήσει κάποιο μέλλος βήμα βήμα για το συντονισμό των δυο? Έχει αρχίσει το κυνήγι και όσο να ναι χρειάζονται για τα καρτέρια. Να είστε καλά όλοι.
Σημειώνω ότι ήδη ψάχνω τη δουλειά για άδεια Ραδιοερασιτέχνη διότι απ ότι γνωρίζω απαιτείται άδεια για τη χρήση και κατοχή του baofeng:crying:

Mitsakos3608
20-09-15, 21:29
Φίλε μου για να συντονίσεις το baofeng στις συχνότητες των pmr θα πρέπει να αλλάξεις το tuning step (menu No1) σε 6,25Κ.

Φυσικά παρανομείς γιατί θα εκπέμψεις με μη εγκεκριμένη συσκευή pmr και με ισχύ πολύ μεγαλύτερη από το 0.5w που προβλέπεται.

nikknikk4
21-09-15, 00:32
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Έχω στη κατοχή μου ένα binatone MR 200 με 9 κανάλια (Είχα Ζεύγος, το άλλο το έφαγε η θάλασσα), απλό αλλά για το χόμπι μου πολύ καλό (ψάρεμα Κυνήγι)