Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 54

Θέμα: Μία γενική ερώτηση... παράλληλη τάση τροφοδοσίας...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Θοδωρής Λέκας
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    Αν. Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    390

    Προεπιλογή Μία γενική ερώτηση... παράλληλη τάση τροφοδοσίας...

    Παιδιά καλησπέρα... Μια γενική ερώτηση όπως λέει και ο τίτλος... Αν έχουμε μια πλακέτα που δίνει για παράδειγμα
    όταν το θελήσουμε με τηλεχειρισμό εντολή με 2 επαφές - κλέμες -- φάση κ ουδέτερος) σε έναν μονοφασικό κινητήρα στα 230 V (π.χ. μοτέρ συρόμενης), τότε εγώ μπορώ αν θελήσω να "καρφώσω" παράλληλα ενα καλώδιο 2 επί την κατάλληλη διατομή ετσι ώστε να δουλεύω το μοτεράκι και χειροκίνητα αν θέλω ??? δηλαδή στην 1 κλέμα να δώσω φάση και στην 2 κλεμα ουδέτερο? θα επηρεάσει την πλακέτα το γεγονός αυτό??

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Banned
    Όνομα
    tsimpidas
    Εγγραφή
    May 2012
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    1.028

    Προεπιλογή

    μέσα η πλακέτα έχει ρελε που εκκινεί το μοτέρ προς μια
    κατεύθυνση η αντίθετα,,

    αυτό σημαίνει πως αντιστρέφει την φάση με τον ουδέτερο στο μοτέρ,,

    αν βάλεις παράλληλα μια εντολή χειροκίνητη μπορεί να πέσεις σε φάση την στιγμή που
    το κύκλωμα εχει ουδέτερο και τζζζζ-μπαμ.

    μπορείς να το κάνεις με δυο τρόπους ,,

    ο ένας ειναι να παρεμβεις στα ρελε χειροκίνητα [αυτο σημαίνει ανάλυση κυκλώματος-πρόσθετη
    προστασία με διόδους η εξτρά ρελε...

    ο δεύτερος είναι με έναν ρελε η διακόπτη που μετάγει την τροφοδοσία του
    μοτέρ απο το αυτόματο στο χειροκίνητο και ετσι δεν θα υπάρχει περίπτωση να
    εμπλακούν οι δυο λειτουργίες.

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον tsimpidas για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    xrhstosmp (16-01-13)

  4. #3
    Μέλος
    Όνομα
    Θοδωρής Λέκας
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    Αν. Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    390

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsimpidas Εμφάνιση μηνυμάτων
    μέσα η πλακέτα έχει ρελε που εκκινεί το μοτέρ προς μια
    κατεύθυνση η αντίθετα,,

    αυτό σημαίνει πως αντιστρέφει την φάση με τον ουδέτερο στο μοτέρ,,

    αν βάλεις παράλληλα μια εντολή χειροκίνητη μπορεί να πέσεις σε φάση την στιγμή που
    το κύκλωμα εχει ουδέτερο και τζζζζ-μπαμ.

    μπορείς να το κάνεις με δυο τρόπους ,,

    ο ένας ειναι να παρεμβεις στα ρελε χειροκίνητα [αυτο σημαίνει ανάλυση κυκλώματος-πρόσθετη
    προστασία με διόδους η εξτρά ρελε...

    ο δεύτερος είναι με έναν ρελε η διακόπτη που μετάγει την τροφοδοσία του
    μοτέρ απο το αυτόματο στο χειροκίνητο και ετσι δεν θα υπάρχει περίπτωση να
    εμπλακούν οι δυο λειτουργίες.
    Έχεις δίκιο φίλε τσιμπίδα στα όσα λες γιατί εγώ τα απλοποίησα κάπως.... απλά για να καταλάβω στο περίπου το περιέγραψα και στο περίπου... στην πραγματικότητα υπάρχουν τρία καλώδια ( com - close kai open).... έτσι τα πράγματα περιπλέκονται λίγο γιατί όταν δουλεύει π.χ. στο close έχει φάση το close και ταυτόχρονα και το open ( λογικά 230 V και αυτό - δε το μέτρησα, δοκιμαστικό έβαλα - απλά λειτουργεί για τον πυκνωτή του μοτέρ λογικά) οπότε ο ουδέτερος (com) είναι λογικά σταθερός.... και δεν αλλάζει σε φάση για αντίστροφη λειτουργία... οπότε τώρα θα έχω πρόβλημα μόνο στην περίπτωση που κάποιος θα πατήσει το τηλεκοντρόλ και εκείνη την ώρα κατεβαίνει ενώ εγώ εκείνη την ώρα του δίνω εντολή να ανέβει... αλλά και πάλι γιατιί να έχω τώρα που το σκέφτομαι... δε ξέρω μπερδεύτηκα.. άμα είναι όπως τα λέω (230 και τα 2) τότε τι είναι αυτό που καθορίζει αν θα κινηθεί πάνω ή κάτω??? μπα...κάτι λέω λάθος σίγουρα...

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #4
    Μέλος
    Όνομα
    Θοδωρής Λέκας
    Εγγραφή
    Oct 2010
    Περιοχή
    Αν. Θεσσαλονίκη
    Μηνύματα
    390

    Προεπιλογή

    Κανείς άλλος για βοήθεια?

    0 Not allowed! Not allowed!

  6. #5
    Μέλος Το avatar του χρήστη mihalas2
    Όνομα
    Μιχαλης Γιαμαιος
    Εγγραφή
    Feb 2009
    Περιοχή
    Περαμα Πειραιας
    Μηνύματα
    636

    Προεπιλογή

    βαλε 2 ρελε τον 1 για δεξιοστροφα και τον 2 για αριστεροστροφα.
    δηλαδη
    την α1 του 1 ρελε θα την περασεις μεσα απο μια κλοουζ του 2 και
    την α1 του 2 απο μια κλοουζ του 1 ετσι οταν δουλευει προς την μια κατευθυνση
    αυτοματως ακυρωνει την αλλη

    μιχαλης

    0 Not allowed! Not allowed!

  7. #6
    Μέλος Το avatar του χρήστη JOUN
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    3.002

    Προεπιλογή

    Μια παρατηρηση γενικης φυσεως:Αφου προκειται για μονοφασικο μοτερ η φορα περιστροφης ΔΕΝ μεταβαλεται αντιμεταθετοντας φαση-ουδετερο, αλλα με αλλαγη στην συνδεση του πυκνωτη στο βοηθητικο τυλιγμα..

    0 Not allowed! Not allowed!
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  8. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον JOUN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    tsimpidas (16-01-13)

Παρόμοια Θέματα

  1. Γενική ερώτηση για κάμερες
    By george33 in forum Συστήματα Παρακολούθησης
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-05-16, 12:36
  2. Απαντήσεις: 7
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-04-15, 17:28
  3. Ερώτηση για κυκλωμα τροφοδοσίας μπαταριών
    By djgps in forum Κυκλώματα Τροφοδοτικών
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 21-03-14, 15:16
  4. Κύκλωμα διακοπής τροφοδοσίας ανάλογα με την τάση
    By eebabs2000 in forum Κυκλώματα Τροφοδοτικών
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-01-13, 20:43
  5. Τάση τροφοδοσίας 24vdc αντί 12 vdc
    By ΠΕΤΡΟΣ Κ. in forum Αυτοματισμοί
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-01-11, 12:55

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας