Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 1 2
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 16 από 16

Θέμα: Φορτιστης μπαταριας αυτοκινητου

  1. #11
    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    8.778

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konpan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω αν τον πήρες τελικά αλλά επειδή τώρα είδα το θέμα και επειδή έχω πάρει τον ίδιο πριν καιρό έχω να σου πώ τα εξής
    Οταν οι μπαταρίες είναι πεσμένες και προσπαθείς να κάνεις ανάνηψη, το "έξυπνο" αυτό μηχανάκι δεν θα φορτίσει την μπαταρία πάνω από 10-15% από το σημείο που βρίσκονται. Ξαφνικά την βλέπει γεμάτη "FULL" και σταματάει τη φόρτιση. Ισως το κάνει για προστασία της μπαταρίας αλλά εμένα δεν μου κάνει. Εγώ θέλω την μπαταρία να την φορτίσω όχι να με κοροιδεύει ο φορτιστής ότι είναι FULL και να είναι σχεδόν στο ίδιο σημείο απο όπου ξεκίνησε η φόρτιση. Εχω ένα φορτιστή αρχαίο με ένα μετασχηματιστή "γαιδούρι" δύο διόδους ένα πυκνωτή και ένα αμπερομετράκι και αν του βάλεις μπαταρία 6-7-8 χρονών. σε 3 μέρες την φτάνει στο 80% με 1Α μειούμενο.
    Αυτόν τον διαφημίζουν στα 10Α και δεν τον έχω δεί ποτέ να ξεπερνάει τα 3Α.
    Αυτά φίλε μου, όσο για το καλώδιο μη νοιάζεσαι, δεν υπάρχει πρόβλημα, μήπως οι φορτιστές τηλεφώνων έχουν γείωση?
    Οταν λες πεσμενες μπαταρίες,πόση τάση έχουν?
    Και άλλη μια απορία.οΤαν τον βάλεις στην πριζα ξεκιναει αυτόματα φόρτιση ή θελει καποιο restart?

    0 Not allowed! Not allowed!
    Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος

  2. #12
    Μέλος Το avatar του χρήστη konpan
    Όνομα
    ΚΩΣΤΑΣ
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΣΑΜΟΣ
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από vasilllis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οταν λες πεσμενες μπαταρίες,πόση τάση έχουν?
    Και άλλη μια απορία.οΤαν τον βάλεις στην πριζα ξεκιναει αυτόματα φόρτιση ή θελει καποιο restart?
    v


    Η τάση τους ήταν γύρω στα12,2V αλλά μετά από 20 με 30 λεπτά φόρτιση με εκκίνηση 2-2,5Α έδειχνε τέλος φόρτισης με ένδειξη "FULL". Οι μετρήσεις που είχα πάρει πρίν την φόρτιση για μιά μπαταρία 75Ah και 5 ήταν 12,3V 240CCA 9.5mΩ. Οι μετρήσεις μετά την φόρτιση και μετά από 1 ώρα για να ηρεμήσει ήταν 12,7V 270CCA και γύρω στα 8,8mΩ. Δηλαδή πήρε ένα 10-12% και τέρμα, θεωρήθηκε φορτισμένη από το μηχάνημα. Το αυτό συμβαίνει σε όλες τις μπαταρίες που δοκίμασα να φορτίσω οι οποίες ήταν 4-5 ή 6 ετών. Για πιό καινούργιες δεν δοκίμασα αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο σε καινούργιες μπαταρίες.
    Οταν το βάζω στην πρίζα ξεκινάει κανονικά δεν χρειάζεται επανεκκίνηση.

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #13
    Μέλος
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Μηνύματα
    1.460

    Προεπιλογή

    12.2 - 12.3 σε ηρεμία ήσουν ~ 60-65% φόρτιση. Στο τέλος ήσουν σε ηρεμία 12.7 δλδ 100% φόρτιση, σωστά έκοψε ο φορτιστής. Και τα CCA που μέτρησες δείχνουν ότι η μπαταρία ακόμα μπορεί να δώσει αρκετό ρεύμα. Απλά έχει μειωθεί η χωρητικότητά της πάρα πολύ λόγω ηλικίας. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν αποφορτίζοντας την έβλεπες μόνο 5-6Ah. (το έχω δει μερικές φορές σε μπαταρίες αυτοκινήτου, να μπορούν να δώσουν 2-3 μιζιές όλες και όλες....)

    0 Not allowed! Not allowed!

  4. #14
    Μέλος Το avatar του χρήστη MacGyver
    Όνομα
    Steve
    Εγγραφή
    May 2009
    Περιοχή
    SKG
    Μηνύματα
    2.215

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από konpan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξέρω αν τον πήρες τελικά αλλά επειδή τώρα είδα το θέμα και επειδή έχω πάρει τον ίδιο πριν καιρό έχω να σου πώ τα εξής
    Οταν οι μπαταρίες είναι πεσμένες και προσπαθείς να κάνεις ανάνηψη, το "έξυπνο" αυτό μηχανάκι δεν θα φορτίσει την μπαταρία πάνω από 10-15% από το σημείο που βρίσκονται. Ξαφνικά την βλέπει γεμάτη "FULL" και σταματάει τη φόρτιση. Ισως το κάνει για προστασία της μπαταρίας αλλά εμένα δεν μου κάνει. Εγώ θέλω την μπαταρία να την φορτίσω όχι να με κοροιδεύει ο φορτιστής ότι είναι FULL και να είναι σχεδόν στο ίδιο σημείο απο όπου ξεκίνησε η φόρτιση. Εχω ένα φορτιστή αρχαίο με ένα μετασχηματιστή "γαιδούρι" δύο διόδους ένα πυκνωτή και ένα αμπερομετράκι και αν του βάλεις μπαταρία 6-7-8 χρονών. σε 3 μέρες την φτάνει στο 80% με 1Α μειούμενο.
    Αυτόν τον διαφημίζουν στα 10Α και δεν τον έχω δεί ποτέ να ξεπερνάει τα 3Α.
    Αυτά φίλε μου, όσο για το καλώδιο μη νοιάζεσαι, δεν υπάρχει πρόβλημα, μήπως οι φορτιστές τηλεφώνων έχουν γείωση?
    Όταν η μπαταρία είναι νεκρή, η κοντά στο να πεθάνει, δεν τραβάει ρεύμα στις μεγάλες τάσεις, συμπεριφέρεται σαν φορτισμένη.
    Ο έξυπνος πολύ σωστά κάνει. Μετράει την "δύναμη" με την οποία πιέζει και σταματάει όπου πρέπει.
    Ο άλλος είναι ένα τρακτέρ που απλά σπρώχνει με τερατώδη δύναμη ότι του βάλεις μπροστά του.
    Μια πεθαμένη μπαταρία μολύβδου είναι απλά πεθαμένη. Κοριτσάκι δεν θα γίνει ποτέ, όσα φιλιά της ζωής και να της δώσεις.

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #15
    Μέλος Το avatar του χρήστη konpan
    Όνομα
    ΚΩΣΤΑΣ
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΣΑΜΟΣ
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από MacGyver Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν η μπαταρία είναι νεκρή, η κοντά στο να πεθάνει, δεν τραβάει ρεύμα στις μεγάλες τάσεις, συμπεριφέρεται σαν φορτισμένη.
    Ο έξυπνος πολύ σωστά κάνει. Μετράει την "δύναμη" με την οποία πιέζει και σταματάει όπου πρέπει.
    Ο άλλος είναι ένα τρακτέρ που απλά σπρώχνει με τερατώδη δύναμη ότι του βάλεις μπροστά του.
    Μια πεθαμένη μπαταρία μολύβδου είναι απλά πεθαμένη. Κοριτσάκι δεν θα γίνει ποτέ, όσα φιλιά της ζωής και να της δώσεις.

    Συμφωνώ με όσα λες, έτσι έχουν τα πράγματα, οι "έξυπνοι" φορτιστές απλά δεν φορτίζουν ταλαιπωρημένες μπαταρίες όπως και ο συγκεκριμμένος για τον οποίο γίνεται η συζήτηση, ενώ ό άλλος το "τρακτέρ" κάνει δουλειά! Σε αυτοκίνητο 28 ετών 2.5lt Diesel φορτηγάκι με μπαταρία 100Αh 6 ετών, ο μεν πρώτος απλά δεν φόρτιζε γιατί την έβλεπε όπως λες "φορτισμένη" , ο δε άλλος το "τρακτέρ" την φόρτισε, δουλεύει για 1.5 χρόνο ακόμα, στα 7,5 βρίσκεται και συνεχίζουμε!
    Οπότε δεν ήταν "πεθαμένη" η μπαταρία, ο φορτιστής την αντιμετώπιζε σαν πεθαμένη.
    Για να το επεκτείνω λίγο φιλοσοφώντας, μήπως όλα αυτά (έξυπνοι φορτιστές, μπαταρίες κλειστού τύπου για να μην μπορείς να συμπληρώνεις υγρά) γίνονται επί τούτου για να γίνεται τζίρος?
    Λέω τώρα...

    0 Not allowed! Not allowed!

  6. #16
    Μέλος Το avatar του χρήστη konpan
    Όνομα
    ΚΩΣΤΑΣ
    Εγγραφή
    Nov 2018
    Περιοχή
    ΣΑΜΟΣ
    Μηνύματα
    218

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από pstratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    12.2 - 12.3 σε ηρεμία ήσουν ~ 60-65% φόρτιση. Στο τέλος ήσουν σε ηρεμία 12.7 δλδ 100% φόρτιση, σωστά έκοψε ο φορτιστής. Και τα CCA που μέτρησες δείχνουν ότι η μπαταρία ακόμα μπορεί να δώσει αρκετό ρεύμα. Απλά έχει μειωθεί η χωρητικότητά της πάρα πολύ λόγω ηλικίας. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν αποφορτίζοντας την έβλεπες μόνο 5-6Ah. (το έχω δει μερικές φορές σε μπαταρίες αυτοκινήτου, να μπορούν να δώσουν 2-3 μιζιές όλες και όλες....)

    Νομίζω ότι η παραπάνω απάντηση πρέπει να σε κάλυψε

    0 Not allowed! Not allowed!

Σελίδα 2 από 2 ΠρώτηΠρώτη 1 2

Παρόμοια Θέματα

  1. φορτιστης μπαταριας μολυβδου 6v 1.3AH
    By loukast26 in forum Ερωτήσεις Αρχάριων
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 25-02-20, 15:40
  2. Φορτιστης μπαταριας αυτοκινητου
    By billtech in forum Κυκλώματα για Auto & Moto
    Απαντήσεις: 64
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-06-17, 21:25
  3. φορτιστης μπαταριας
    By stelios_a in forum Κυκλώματα Τροφοδοτικών
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-12-13, 10:13
  4. Φορτιστης μπαταριας...
    By Billll in forum Διάφορα Κυκλώματα
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-01-10, 22:31
  5. Φορτιστης μπαταριας
    By pavlakis in forum Κυκλώματα Τροφοδοτικών
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 15-11-08, 22:11

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας