Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: Κατασκευή μοτέρ μπαταρίας για προπέλα καγιάκ

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Apr 2022
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    4

    Προεπιλογή Κατασκευή μοτέρ μπαταρίας για προπέλα καγιάκ

    Γεια χαρά σε όλους.
    Να δηλώσω εξαρχής ότι είμαι παντελώς άσχετος με τα ηλεκτρονικά. Γράφτηκα στο πολύ ενδιαφέρον φόρουμ σας γιατί εδώ και καιρό σκέφτομαι να υλοποιήσω μια κατασκευή για το καγιάκ μου.
    Διαθέτω ήδη μια χειροκίνητη προπέλα (αγορασμένη από το κατάστημα εδώ) η οποία δουλεύει με μανιβέλα και σκεφτόμουν να προσαρμόσω πάνω της ένα μοτέρ και μια μικρή μπαταρία, ώστε η δουλειά να γίνεται πιο ξεκούραστα.
    Κυκλοφορούν ήδη κάποιες πατέντες που προσαρμόζουν ένα ηλεκτρικό τρυπάνι μπαταρίας που κάνει τη δουλειά του μοτέρ, αλλά αυτό καταπονεί τα γρανάζια της προπέλας τα οποία είναι φτιαγμένα να λειτουργούν με αρκετά πιο αργές ταχύτητες σαν αυτή του χεριού. Δείτε ένα παράδειγμα ενός συναδέλφου που το επιχείρησε εδώ.

    Σκέφτηκα να προσαρμόσω ένα μοτέρ μπαταρίας για σούβλα - πριν έρθει το Πάσχα και χρησιμοποιηθεί σε μεζέδες - αλλά νομίζω ότι οι 18 στροφές το λεπτό που συνήθως έχουν οι περισσότερες είναι πολύ αργός ρυθμός. Βρήκα και με 36 στροφές αλλά και πάλι έχω την εντύπωση οτι ένα μανιβέλιασμα με το χέρι δίνει πάνω από 60 rpm.

    Για να μη σας κουράζω θα ήθελα τα φώτα σας για ένα μοτέρ που να είναι κοντά στις 50~100 στροφές το λεπτό και να έχει αρκετή δύναμη να γυρίσει μια προπέλα για ένα καγιάκ των 2 ατόμων. Αυτό στη συνέχεια θα συνδεθεί με ένα διακόπτη ΟΝ/ΟFF και στη συνέχεια σε μια μπαταρία.

    Αν μπορείτε να με διαφωτίσετε για τα παρακάτω θα ήμουν υπόχρεος:

    A) Γίνεται όλο αυτό με σχετικά χαμηλό κόστος δλδ περίπου 100~150e;
    Β) Ποια θα πρέπει να είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοτέρ + της μπαταρίας; Σκεφτόμουν η μπαταρία να μπει σε πλαστικό κουτί για είναι ασφαλής από νερά.