Σελίδα 1 από 4 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 32

Θέμα: Δυναμο αυτοκινητου

  1. #1
    Μέλος Το avatar του χρήστη NUKE
    Όνομα
    Χαρης
    Εγγραφή
    Jun 2004
    Περιοχή
    Αθηνα - Νεα Ιωνια
    Μηνύματα
    1.351

    Προεπιλογή Δυναμο αυτοκινητου

    Καλησπερα παιδια.Εβγαλα απο ενα αυτοκινητο ενα δυναμο.Το bosch el14v.Απο οτι εχω καταλαβει εχει 4 καλωδια.2 πολυ χοντρα και 2 κανονικα.

    Το γυρναω με το χερι και το εχω συνδεδεμενο με ενα αμπερομετρο αλλα δεν κουνιεται καθολου.

    Σε ποια καλωδια πρεπει να το βαλω?Γενικα μπορειτε να μου δωσετε πληροφοριες για τα δυναμο?Γιατι εχει 4 καλωδια?

    ΥΣ.Εχω φαει τον κοσμο να βρω την αναζητηση και δεν την βρισκω.Ξερω θα ειναι μπορστα στη μυτη μου αλλα δεν την βρισκω.Που ειναι ρε παιδια?

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη DT200
    Όνομα
    Ιωάννης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    ΜΕΓΑΡΑ
    Μηνύματα
    1.249

    Προεπιλογή Re: Δυναμο αυτοκινητου

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    ΥΣ.Εχω φαει τον κοσμο να βρω την αναζητηση και δεν την βρισκω.Ξερω θα ειναι μπορστα στη μυτη μου αλλα δεν την βρισκω.Που ειναι ρε παιδια?
    ποια είναι η αναζήτηση ?
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    Το γυρναω με το χερι και το εχω συνδεδεμενο με ενα αμπερομετρο αλλα δεν κουνιεται καθολο
    το "δυναμό" του αυτοκινήτου λειτουργεί σωστά μετά τις 700 RPM και εσύ με το χέρι σίγουρα δίνεις λιγότερες ,
    το σημαντικότερο δε είναι, ότι για να λειτουργήσει μία γεννήτρια θέλει διέγερση η οποία
    προέρχεται στην προκειμένη περίπτωση από το λαμπάκι που έχουν στο καντράν τα αυτοκίνητα (το λαμπάκι της μπαταρίας)
    δηλαδή, το λαμπάκι είναι συνδεδεμένο στο + της μπαταρίας και το άλλο άκρο του σε κάποιο φις του δυναμό που το τροφοδοτεί με ρεύμα
    κατά τις πρώτες στιγμές της λειτουργίας του.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    Σε ποια καλωδια πρεπει να το βαλω?
    χωρείς να είμαι ηλεκτρολόγος πιστεύω ότι θέλει να βάλεις το αμπερόμετρο σε σείρα με μία μεγάλη 12V λάμπα σε ένα από τα δύο
    χοντρά καλώδια και στο σώμα του δυναμό.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    Γιατι εχει 4 καλωδια
    τι γράφουν πάνω ?

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #3
    Μέλος Το avatar του χρήστη tasos987
    Όνομα
    Αναστασης
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    Εβρος
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Το πιο πιθανο ειναι στο πλαστικο καλυμα στο πισω μερος του δυναμο να γραφει στο τι αντοιστοιχει το καθε καλωδιο.
    Το Β+ ειναι η διεγερση που σου περιγραφει ο φιλος DT200 πιο πανω και την δινεις απο μια μπαταρια 12V παρεμβαλοντας το λαμπακι απο ενα φακο, το D+ ειναι το σημα που παιρνεις για στροφομετρο και το ενα χοντρο ειναι το ρευμα που παραγεται.Για το αλλο χοντρο δεν ξερω με βεβαιοτητα αν ειναι το σωμα γιατι το εχω δει μονο σε πολυ μεγαλυτερα alternators (καικια γεννητριες κλπ).Ενα πολυμετρο θα σου λυσει την απορια.Για να την λειτουργησεις βαλτην σε μεγγενη και απο την βιδα της τροχαλιας με ενα δραπανο δoσε τουλαχιστον 1200rpm

    0 Not allowed! Not allowed!
    Το λακονίζειν εστί φιλοσοφείν...

  4. #4
    Μέλος
    Όνομα
    Μπάμπης
    Εγγραφή
    Apr 2004
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    1.025

    Προεπιλογή Re: Δυναμο αυτοκινητου

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    Καλησπερα παιδια.Εβγαλα απο ενα αυτοκινητο ενα δυναμο.Το bosch el14v.Απο οτι εχω καταλαβει εχει 4 καλωδια.2 πολυ χοντρα και 2 κανονικα.

    Το γυρναω με το χερι και το εχω συνδεδεμενο με ενα αμπερομετρο αλλα δεν κουνιεται καθολου.

    Σε ποια καλωδια πρεπει να το βαλω?Γενικα μπορειτε να μου δωσετε πληροφοριες για τα δυναμο?Γιατι εχει 4 καλωδια?

    ΥΣ.Εχω φαει τον κοσμο να βρω την αναζητηση και δεν την βρισκω.Ξερω θα ειναι μπορστα στη μυτη μου αλλα δεν την βρισκω.Που ειναι ρε παιδια?
    Τα δυναμό των σύγχρονων αυτοκινήτων δεν είναι απλές γεννήτριες συνεχούς ρεύματος, αλλά τριφασικές γεννήτριες (φυσικά εναλλασσομένου ρεύματος), και μετά με την βοήθεια διόδων ισχύος η τάση εξόδου ανορθώνεται και μας δίνει την απαιτούμενη συνεχή τάση των 14VDC περίπου. Η τάση εξόδου της γεννήτριας εξαρτάται από τις στροφές της και την τάση διέγερσης, η οποία δίνεται από την μπαταρία του αυτοκινήτου. Αν δεν υπάρχει μπαταρία συνδεμένη πάνω στην γεννήτρια, μην περιμένεις να βγάλει τάση, όσο και να την γυρίσεις. Αυτό γινόταν στους παλιούς δυναμούς, οι οποίοι ήταν συνεχούς ρεύματος και η διέγερση δημιουργούνταν από μόνιμους μαγνήτες που υπήρχαν πάνω του. Για τον λόγο αυτό έχει και τα επιπλέον καλώδια επάνω. Είναι για την διέγερση και για το λαμπάκι σαν ενδεικτικό ότι η γεννήτρια βγάζει την σωστή τάση.
    Επειδή η γεννήτρια στο αυτοκίνητο δεν έχει ποτέ σταθερές στροφές, η τάση για να παραμείνει σταθερή, ρυθμίζεται από κάποια διάταξη, η οποία στην αργκό των ηλεκτρολόγων αυτοκινήτων λέγεται "αυτόματος δυναμού" και είναι μια ηλεκτρονική διάταξη η οποία σκοπό έχει να ελέγχει την τάση εξόδου και να ρυθμίζει την τάση διέγερσης, ώστε η τάση εξόδου της δεννήτριας να είναι πάντα σταθερή και ίση με περίπου 14VDC, ανεξάρτητα αν ο κινητήρας του αυτοκινήτου περιστρέφεται με 700 ή 7000 στροφές ανά λεπτό. Αυτή η διάταξη κατά κανόνα βρίσκεται πάνω στον δυναμό σαν module στην αντίθετη πλευρά από την πλευρά που είναι η τροχαλία. Πάνω στην διάταξη αυτή βρίσκονται και τα καρβουνάκια που δίνουν την τάση διέγερσης στον ρότορα του δυναμού, ενώ η τάση εξόδου λαμβάνεται από τον στάτορα και πηγαίνει στο ίδιο module, το οποίο είναι και τριφασικός ανορθωτής.
    Πιστεύω να σε κάλυψα κάπως για το πως λειτουργεί ο δυναμός.

    Υ.Γ. Αν εννοείς την αναζήτηση στην σελίδα του hlektronika.gr, στο κάτω δεξιά μέρος κάθε σελίδας. Συγγνώμη αν δεν κατάλαβα καλά τα περί αναζήτησης

    1 Not allowed! Not allowed!
    Όταν όλα αποτύχουν, διάβασε τις οδηγίες χρήσης.

  5. #5
    Μέλος Το avatar του χρήστη eebabs2000
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Μηνύματα
    1.191

    Προεπιλογή

    Βασικά ό Μπάμπης έχει απόλυτο δίκιο. Εγώ του είχα βγάλει τα πηνία του στάτορα κάποτε από ένα παλιό που είχα και του είχα κολλήσει μόνιμους μαγνήτες. Πραγματικά έδινε τάση στα άκρα του...

    0 Not allowed! Not allowed!
    Κάθε αναποδιά είναι μια ευκαιρία μεταμφιεσμένη...

  6. #6
    Μέλος Το avatar του χρήστη NUKE
    Όνομα
    Χαρης
    Εγγραφή
    Jun 2004
    Περιοχή
    Αθηνα - Νεα Ιωνια
    Μηνύματα
    1.351

    Προεπιλογή

    Λοιπον παιδια με βοηθησατε πολυ.

    Για την αναζητηση αυτη εψαχνα που λες φιλε μπαμπη.

    Οσο για το δυναμο,καταλαβα τι παιζει.Παντως περιμενα οτι εχει μαγνητες για αυτο δεν καταλαβαινα τι τα θελει ολα αυτα.

    Το ενα χοντρο καλωδιο ειναι το - γιατι ενωνεται με το σασι.Το αλλο ειναι μαλλον το +.

    Τα λεπτα οντως γραφουν Β+ και D+ οπως λεει ο φιλος τασος οποτε βρηκα τη λυση.


    Απλα εχω μια μηχανη απο ραβδιστικο στην Κρητη και λεω να φτιαξω μια γεννητρια ρευματιος 0,5 KW.Για αυτο σας παιδευω...

    Ευχαριστω!!

    0 Not allowed! Not allowed!

  7. #7
    Μέλος Το avatar του χρήστη DT200
    Όνομα
    Ιωάννης
    Εγγραφή
    Nov 2005
    Περιοχή
    ΜΕΓΑΡΑ
    Μηνύματα
    1.249

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από NUKE
    Απλα εχω μια μηχανη απο ραβδιστικο στην Κρητη και λεω να φτιαξω μια γεννητρια ρευματιος 0,5 KW.Για αυτο σας παιδευω...
    Ευχαριστω!!
    Στα πόσα Volt ?

    0 Not allowed! Not allowed!

  8. #8
    Μέλος Το avatar του χρήστη NUKE
    Όνομα
    Χαρης
    Εγγραφή
    Jun 2004
    Περιοχή
    Αθηνα - Νεα Ιωνια
    Μηνύματα
    1.351

    Προεπιλογή

    Αρχικα δεν θα κανω τιποτα.Θα βγαζει οσα βγαζει το δυναμο απλα και μονο για τις ντεμπλες που ραβδιζουν τις ελιες.Στη συνεχεια λεω να φτιαξω ενα inverter για 220...Αλλα θα δουμε...

    0 Not allowed! Not allowed!

  9. #9
    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Feb 2008
    Μηνύματα
    17

    Προεπιλογή

    D+ =διεγερση δυναμου Β+ = εξοδος τασης δυναμου ολα τα αλλα γειωση
    δινουμε 12 βολτ σε σειρα με ενα λαμπακι 12βολτ/5βατ στο D+ και γυρβωβτας το δυναμο παιρνουμε ταση
    καλο ειναι να υπαρχει και μπαταρια γιατι σε πολλες στροφες μπορει να καει ο αυτοματος του δυναμου.

    0 Not allowed! Not allowed!

  10. #10
    Μέλος Το avatar του χρήστη G.POL
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Dec 2006
    Περιοχή
    Τριπολη
    Μηνύματα
    70

    Προεπιλογή

    Καλημερα σε ολο το φορουμ.
    Παιδια εχω ενα προβληματακι με το δυναμο του αυτοκινητου.
    Χθες αντικατεστησα τον παλιο με εναν καινουργιο του κουτιου.
    Αφου τοποθετηθηκαν ολα σωστα,βαζω εμπρος και παρατηρω πως οταν αναβω τα φωτα π.χ τα 'θεσεως', οτι τρεμοπαιζουν λιγο.
    μετραω με το πολυμετρο στην εξοδο του δυναμο,και βλεπω μια αυξομειωση τασης απο 14,4 εως 14,8.
    Αυτο το φαινομενο παρατηρηται απο τις 1000 μεχρι τις 1600 στροφες.
    μετα στρωνει κανονικα.
    μπορειτε να βοηθησετε,τι συμβαινει?
    ευχαριστω προκαταβολικα

    0 Not allowed! Not allowed!
    g.pol

Σελίδα 1 από 4 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. Συναγερμος Αυτοκινητου. Που και πως;;
    By ^Active^ in forum Κυκλώματα για Auto & Moto
    Απαντήσεις: 13
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-11-12, 21:16
  2. ψηφιακο μπαρομετρο αυτοκινητου
    By G.POL in forum Κυκλώματα για Auto & Moto
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-05-10, 12:35
  3. ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛ. ΚΑΙ ΗΧΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    By kostasfra in forum Διάφορα Κυκλώματα
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-07, 21:58
  4. ραδιοcd αυτοκινητου
    By ΦΩΚΑΣ in forum Car Audio & Theater
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 31-01-07, 15:18
  5. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    By tronic in forum Κυκλώματα για Auto & Moto
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-05-06, 14:49

Tags for this Thread

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας