Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ Μεταχειρισμένα!

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Aug 2008
    Μηνύματα
    2

    ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΙΚΑ Μεταχειρισμένα!

    Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι καινούριος κι άσχετος λίγο με το θέμα (φωτοβολταίκα)!θα ήθελα τη γνώμη σας για μια αγορά φωτοβολταϊκων.
    Βρήκα μια αγγελία στο internet (http://www.apn.gr/aggelies/12/posts/7/68/1009.html) που πωλούνται 3 πάνελ τα δυο είναι 155βατ το ένα και το άλλο 125 και δίνει και ρυθμιστή φόρτισης με 2000€.πηρα τηλ. Των άνθρωπο μου και μου είπε ότι είναι σαν καινούρια τα χρησιμοποίησε μόνο 6 μηνες.μου ειπε κατι και για τις μάρκες αλλα ήταν σαν να μου έλεγε κινέζικα………. Μπορει καποιος να ασχολιθεί για λιγο με το θέμα μου και να μου πει αν αξίζει η αγορά τους?και τι άλλο θα χρειαστώ για να τα βάλω στα κεραμίδια????και κόστος επιπλέον!!!!!ευχαριστώ

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Διαχειριστής Το avatar του χρήστη gRooV
    Όνομα
    Θάνος
    Εγγραφή
    Dec 2002
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.374

    Προεπιλογή

    Ρίξε και μία ματιά εδώ: http://www.iqsolarpower.com που έχει και ιδιοκατασκευές, διάβασε ένα δύο άρθρα για να μπεις στο νόημα.

    0 Not allowed! Not allowed!
    Παρακαλώ γράφετε με ελληνικούς και πεζούς χαρακτήρες!

  3. #3
    Νέο Μέλος
    Εγγραφή
    Aug 2008
    Μηνύματα
    2

    Προεπιλογή φωτοβολταίκα

    πολυ καλο site ευχαριστώ

    0 Not allowed! Not allowed!

  4. #4
    Νέο Μέλος Το avatar του χρήστη 1136Pedi
    Όνομα
    Διονύσης
    Εγγραφή
    Oct 2008
    Περιοχή
    Πάτρα
    Μηνύματα
    7

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mariosdom Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα παιδιά. Επειδή είμαι καινούριος κι άσχετος λίγο με το θέμα (φωτοβολταίκα)!θα ήθελα τη γνώμη σας για μια αγορά φωτοβολταϊκων.