Σελίδα 1 από 3 1 2 3 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 28

Θέμα: Απωθητικό περιστεριών

  1. #1
    Μέλος Το avatar του χρήστη Stergios_[.gr]
    Όνομα
    Στέργιος
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    930

    Προεπιλογή Απωθητικό περιστεριών

    Είμαι φοιτητής, ζωγράφου, με το μοναδικό μου μπαλκόνι σε απόσταση αναπνοής από ένα μεγάλο πεύκο στο οποίο μαζεύονται περιστέρια.
    Δυστυχώς, άπειρα περιστέρια έρχονται στο μπαλκόνι μου και κάνουν τα δικά τους (φυσικές ανάγκες, σέξ και τέτοια ) ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΦΡΕΣΚΟΠΛΥΜΕΝΑ ΑΠΛΩΜΕΝΑ ΡΟΥΧΑ ΜΟΥ !!
    Υπάρχει κάποιος τρόπος να τα εμποδίσω να έρχονται στο μπαλκόνι μου?? Ένα σόναρ που να τα ενοχλεί πχ? Αλλά όχι κάτι που θα τα διώξει και από το δέντρο (είμαι οικολόγος τρομάρα μου!)..

    Ζητώ την κατανόησή σας, δεν είμαι καμιά "πριγκίπισσα" αλλά μου έτυχε να βρω "σημαδεμένο" το μπουρνούζι μου και είπα "ως εδώ!"..

    ΥΓ: Ρωτάω στο φόρουμ για λύση ηλεκτρονική, μπαχάρια, καρφιά και σφαίρες, τα έψαξα ήδη!

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Stergios_[.gr] : 26-05-09 στις 18:51 Αιτία: Διευκρίνιση

  2. #2
    ΥπερΣυντονιστής Το avatar του χρήστη gsmaster
    Όνομα
    Γιάννης
    Εγγραφή
    Aug 2003
    Περιοχή
    Γιάννενα
    Μηνύματα
    4.444

    Προεπιλογή

    Βάλε κάτι που να κινείται με τον αέρα και να γυαλίζει. πχ άχρηστα cd, κορδέλες, ή αν βρεις αυτά που πουλάνε στα πανυγήρια και είναι σαν ανεμόμυλοι...

    Απο ηλεκτρονικής άποψης, δεν ξέρω τι συχνότητες ακούνε τα περιστέρια.

    0 Not allowed! Not allowed!
    Πριν γράψετε ένα νέο θέμα στο φόρουμ, ψάξτε ->εδώ<-, κάτι θα βρείτε που δεν ξέρατε.

  3. #3
    Μέλος
    Εγγραφή
    Jun 2007
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    423

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από gsmaster Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βάλε κάτι που να κινείται με τον αέρα και να γυαλίζει. πχ άχρηστα cd, κορδέλες, ή αν βρεις αυτά που πουλάνε στα πανυγήρια και είναι σαν ανεμόμυλοι...