Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Χρειάζομαι driver για τα mosfet ή όχι;

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Γιαννης
    Εγγραφή
    Sep 2008
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    66

    Προεπιλογή Χρειάζομαι driver για τα mosfet ή όχι;

    Χαιρετώ την παρέα. Εχω ένα 556 (το ένα 555 ως πολυδονητής και το άλλο οδηγεται απ'το 1ο σε διάταξη schmitt trigger). Με αυτό θέλω να οδηγήσω 3+3 Nmosfet irf540 σε λειτουργία διακόπτη με όσο το δυνατόν ποιο απότομη εναλλαγή. Τo εύρος λειτουργίας του πολυδονητή θα είναι από λίγες 100δες hz έως κάποια khz. Η ερωτησή μου είναι αν μπορώ να συνδέσω την έξοδο του 556 απευθείας στις πύλες απ'τα Mosfet ή θα χρειαστώ και κάποιο εξτρα driver(ας πούμε κάτι σαν το TC4420);
    Επι της ευκαιρίας (μιας και είμαι ερασιτέχνης στα ηλεκτρονικά) θα ήθελα να επεκτείνω και λίγο το θέμα. Από τα τεχνικά χαρακτηριστικά ενός τυπικού cmos 555/556 η έξοδος μπορεί να "σηκώσει" 100-200mA ενώ οι χρόνοι rise/fall times "παίζουν" σε λίγες 10δες nsec! Επίσης ο παλμός εξόδου λέγεται ότι είναι πάρα πολύ καλός, πολυ κοντά σε τέλειο τετράγωνο. Με δεδομένο ότι η πύλη ενός mosfet (με μία αντίσταση εκφόρτησης λίγων κΩ) τραβάει ελάχιστο ρευμα (λίγα mA) γιατί, και σε ποιες περιπτώσεις, χρειάζεται να βάλουμε driver για να οδηγήσουμε τα mosfet ως διακόπτες; Μήπως παίζει ρόλο η χωρητικότητα εισοδου (που στα nmosfet είναι συνήθως κάποιες 1000δες pf); Μήπως χρειάζονται σε υψηλότερες συχνότητες λειτουργίας επειδή όταν αλλάζει κατάσταση το Mosfet "τραβάει" στιγμιαία πολύ περιασσοτερο ρευμα από αυτό που μπορεί να διαχειριστεί ένα 555/556;Στην δικιά μου περίπτωση κρίνεται αναγκαίο να βάλω και driver ,και αν ναι, μπορείτε να μου προτείνεται κάποιον καλό;
    Ευχαριστώ.

    0 Not allowed! Not allowed!
    ''Νήφε και μέμνησο απιστείν'' - Να παραμένεις νηφάλιος και να θυμάσαι να δυσπιστείς (Επίχαρμος 530 - 440 π. Χ.)

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη sakis
    Όνομα
    east electronics
    Εγγραφή
    Nov 2007
    Περιοχή
    ATHENS GREECE
    Μηνύματα