Σελίδα 1 από 6 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 52

Θέμα: πλυντηριο ρουχων

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Ντενης
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    κυπρος
    Μηνύματα
    682

    Προεπιλογή πλυντηριο ρουχων

    καλημερα και καλο σαββατοκυριακο.
    πριν 1ωρα παρατηρησε η γυναικα μου πως το πλυντηριο ρουχων καθως δουλευε εβγαζε καπνο.(ηταν στο στιψιμο)
    με του που τελειωσε και ανοικσαμε την πορτα,οι καπνοι ηταν πιο εντονη.
    ανοιξα το επανω καπακι που εχει,δεν ειδα τιποτα.
    μετα ανοιξα το πισω καπακι-καδος-ουτε εκει ειχε κατι που να μυριζει καμενο,αλλιομενο.
    μετρισα την αντισταση,μοθ δινει 33ΩΜ.
    τα εβαλα να δουλεψει χωρις ρουχα,2 φορες και δεν ειδα να παρουσιαζει το προβλημα που αναφερα πιο πανω.
    ειχα ενλεξει και τη ροη του νερου μηπως ειχει βουλοση η εισοδος και δνε πηγαινε νερω-πραγμα αδυνατων λογο του οτι τα ρουχα δεν θα ηταν βρεγμενα,οταν τα βγαζαμε.
    μηπως εφταιγε πως την ωρα που επλενε το πλυντηριο,ειχε βαρος εξωτερικο(λεκανι με απορυπαντικα,καθαριστηκα,στην δοκιμη δεν ηταν πανω στο πλυντηριο),η,το ανοιγοκλειμα της βρυσης που τραβα το πλυντηριο?
    ξεχασα να αβαφερω πιο πανω,πως οταν μετακοινησα το πλυντηριο για να το ανοιξω,στο δαπεδο ειχε κατι σαν νερο με σκουργια,το οπιο δν παρατηρισα ,στις 2 δοκιμες που εκανα ,να ενφανιστη ξανα.
    τι μπορει να φταει?
    αν πρεπει να μετρισω το μοτερ,πως το μετραω?

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη ipso
    Όνομα
    ipso
    Εγγραφή
    May 2006
    Μηνύματα
    68

    Προεπιλογή

    Ρουλεμάν κάδου?

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #3
    Banned
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Καλημέρα και καλό φθινόπωρο…

    Το σύστημα κίνησης του πλυντηρίου, βρίσκεται στο κάτω μέρος του, και σε γενικές γραμμές αποτελείται από τροχαλίες στιπτήρα, μειωτήρα κινήσεως, αντλίας νερού και τη τροχαλία του κινητήρα. Έλεγξε αρχικά τον ιμάντα και τις τροχαλίες.

    Σε γενικές γραμμές χρειάζεσαι Μεγκόμετρο. Έτσι γίνεται σωστά η μέτρηση.

    Μπορείς να χρησιμοποιήσεις και αναλογικό ωμόμετρο ( το ηλεκτρονικό που έχει το διαφορικό ενισχυτή )

    Κλίμακα Χ10 Ω. Έλεγξε και τα τρεις συνδέσεις με αναφορά τη γείωση.
    Εάν το μοτέρ σου είναι εντάξει, προφανώς οι μετρήσεις σου θα δείχνουν μια μηδενική αντίσταση γιατί η επαγωγή είναι ένα DC βραχυκύκλωμα. Σημειώνω ότι εσφαλμένα η γείωση αποκαλείται και κοινός. Η γείωση αποτελείται από έναν αγωγό ο οποίος κανονικά δεν μεταφέρει ρεύμα σε κάποιο σημείο και συνδέεται με τη γείωση του δικτύου

    Σε δεύτερη φάση έλεγξε τις 3 συνδέσεις μεταξύ τους. Θα πρέπει να πάρεις μια πολύ μικρή τιμή αντίστασης. Για παράδειγμα 6 Ω ή 5 Ω ή 1Ω.

    Ενδεικτικά αναφέρω ότι σε τριφασικό κινητήρα, και τρεις μετρήσεις πρέπει να δείξουν ΑΚΡΙΒΩΣ την ίδια τιμή αντίσταση.

    Από εμεπειρία σου αναφέρω, ότι οι βλάβες στους κινητήρες προέρχονται από την κακή μηχανική επαφή των ψηκτρών ή τη φθορά των δακτυλιδιών των ένσφαιρων τριβέων. Οι ψύκτρες συνήθως μπορούν να αντικατασταθούν. Οι ένσφαιροι τριβείς, αν προκληθεί φθορά σε αυτούς, πρέπει να τους αντικαταστήσουμε και να προηγηθεί αποσυναρμολόγηση του κινητήρα. Χρειάζεται προσοχή.

    Επίσης που και που το τύλιγμα του στάτη ή δρομέα, μπορεί να βραχυκυκλωθεί με τη θήκη, που συνδέεται στη γείωση με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη solarcon : 11-09-10 στις 13:06

  4. #4
    Μέλος Το avatar του χρήστη leeperik
    Όνομα
    ΠΕΡΙΚΛΗΣ
    Εγγραφή
    Dec 2008
    Περιοχή
    Αιγάλεω
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    ελενξε και τον ιμαντα για φθορες,μηπως ειχε βαλει ρουχα περισοτερα απο οσα αντεχει και το μοτερ γυριζε "τρελα" στον ιμαντα με αποτελεσμα να τον θερμανει και να καπνιζει,η μηπως εχει χαλαρωσει ο ιμαντας με τα ιδια αποτελεσματα,

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. #5
    Μέλος
    Όνομα
    Ντενης
    Εγγραφή
    Oct 2009
    Περιοχή
    κυπρος
    Μηνύματα
    682

    Προεπιλογή

    ok,θα τα ελενξω ολα και θα ενημερωσο τι εγεινε
    ευχαριστω

    0 Not allowed! Not allowed!

  6. #6
    Μέλος Το avatar του χρήστη Λυκιδευς
    Όνομα
    Παναγιώτης
    Εγγραφή
    Nov 2009
    Περιοχή
    Π Φάληρο Αθήνα
    Μηνύματα
    1.471

    Προεπιλογή

    μηπως εχει να κανει με τα ηλεκτρονικα του πλυντηριου;πλακετα κοιταξες;αν ειναι θεμα μοτερ τοτε μπορει να εχουν φαγωθει οι ψηκτρες και να μην κανουν καλη επαφη στους τομεις του συλλεκτη εκτος και αν το μοτερ ειναι επαγωγικο...

    0 Not allowed! Not allowed!
    Υπάρχουν νύχτες που οι λύκοι είναι σιωπηλοί και το φεγγάρι μόνο ουρλιάζει...

  7. #7
    Μέλος Το avatar του χρήστη FILMAN
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    8.415

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από solarcon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κλίμακα Χ10 Ω. Έλεγξε και τα τρεις συνδέσεις με αναφορά τη γείωση.
    Εάν το μοτέρ σου είναι εντάξει, προφανώς οι μετρήσεις σου θα δείχνουν μια μηδενική αντίσταση γιατί η επαγωγή είναι ένα DC βραχυκύκλωμα. Σημειώνω ότι εσφαλμένα η γείωση αποκαλείται και κοινός. Η γείωση αποτελείται από έναν αγωγό ο οποίος κανονικά δεν μεταφέρει ρεύμα σε κάποιο σημείο και συνδέεται με τη γείωση του δικτύου
    Βασικά αυτά που λες είναι σωστά με εξαίρεση τα παρακάτω:
    Δεν χρειάζεται ΜΩμετρο για αυτούς τους ελέγχους. Το ΜΩμετρο χρησιμοποιείται για να γίνει μέτρηση της αντοχής μιας μόνωσης. Αν η μόνωση έχει χαλάσει, ένα απλό πολύμετρο σε μέτρηση αντίστασης μεταξύ του αγωγού και της γης, θα δείξει το σφάλμα.
    Η ωμομέτρηση ενός καλού μοτέρ ως προς τη γη θα πρέπει να δείχνει άπειρη αντίσταση και όχι 0. Αν η ένδειξη είναι οποιαδήποτε άλλη υπάρχει διαρροή, πόσο μάλλον αν είναι 0!
    Η γείωση των ηλεκτρονικών συσκευών ή των αυτοκινήτων πράγματι χρησιμοποιείται και για την επιστροφή των ρευμάτων. Πάντως στις περισσότερες ηλεκτρικές εγκαταστάσεις / συσκευές δεν συμβαίνει αυτό. Είναι αυτό που ο xrhstosmp θα έλεγε σύστημα ΤΝ...

    0 Not allowed! Not allowed!

  8. #8
    Μέλος
    Όνομα
    θωμάς bytheway.gr
    Εγγραφή
    Dec 2006
    Περιοχή
    μεταξυ βάρη και κορωπί
    Μηνύματα
    211

    Προεπιλογή

    πολλα πλυντηρια κινουργιας τεχνολογιας δεν εχουν υμαντα κινησης αλλα το μοτερ ειναι πισω απο τον καδο με πηνια και η κινηση ειναι απευθειας.εκει αν εχει βλαβη το μοτερ περναει η διαροη στον καδο.

    0 Not allowed! Not allowed!

  9. #9
    Banned
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Sep 2007
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    118

    Προεπιλογή

    Ρε παλικάρι για να μετρήσεις διαρροή ως προς γη, ποιο όργανο θα χρησιμοποιούσες
    Στα ραδιοηλεκτρονικά εργαστήρια που έχουν SMD εξοπλισμό γιατί είναι υποχρεωτικό να βάζουν megger όργανα ;

    Ναι. Τα αναλογικά ωμόμετρα δεν είναι και ιδιαίτερα ακριβή στους υπολογισμούς τους. Προσφέρονται για μια χονδρική εικόνα . Μπορεί να έχεις ψευδείς ενδείξεις ανάλογα την κλίμακα. Με το ωμόμετρο μην περιμένεις να εντοπίσεις κατεστραμμένο τύλιγμα παρακολουθώντας τα Ω. Εκτός από διαρροή προς το μεταλλικό κέλυφος, με ένα πολύμετρο είναι περιορισμένες οι δυνατότητες εντοπισμού σοβαρού προβλήματος

    Προτείνω την παρακάτω μέθοδο

    Μέθοδος βραχυκυκλώματος σπειρών :

    1. Παίρνουμε έναν ηλεκτρομαγνήτη με Αμπερόμετρο εν σειρά
    2. Τοποθετούμε τον ηλεκτρομαγνήτη εναλλάξ σε όλους τους πυρήνες των τυλιγμάτων του μοτέρ.
    3. Σε όλα τα τυλίγματα επαγωγικά μεταφέρεται ρεύμα σαν μετασχηματιστής
    4. Σε όλα τα σημεία έχουμε μια σταθερή ένδειξη στο Αμπερόμετρο
    5.Εκτός από το σημείο που υπάρχουν βραχυκυκλωμένες σπείρες.Εκεί έχουμε μεγαλύτερη ένδειξη ρεύματος, σαν να έχουμε Μ/Τ με βραχυκυκλωμένο δευτερεύον.

    0 Not allowed! Not allowed!

  10. #10
    Μέλος Το avatar του χρήστη FILMAN
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    8.415

    Προεπιλογή

    Ομολογώ ότι μου άρεσε η μέθοδος εντοπισμού βραχυκυκλωμένων σπειρών σε κινητήρες! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί! Επιμένω ότι το megger εδώ δεν έχει να μας προσφέρει κάτι, διότι δεν μας νοιάζει αν η μόνωση είναι 10ΜΩ, 100ΜΩ ή 1GΩ... Πάντως επειδή όταν ανοίγεις τον κινητήρα για φτιάξιμο αυτός είχε ήδη δουλέψει με το βραχυκύκλωμα σε ένα μέρος του τυλίγματος, το σημείο αυτό φαίνεται με το μάτι γιατί εκεί κυκλοφορούσε μεγάλο ρεύμα με αποτέλεσμα να είναι ορατά τα σημάδια της τοπικής υπερθέρμανσης. Τώρα όσον αφορά τη διαρροή ως προς γη, ένα σφάλμα μόνωσης έχει δυο πιθανούς δρόμους εξέλιξης: 1) Το ηλεκτροφόρο σύρμα έρχεται σε μόνιμη (μηχανική, φυσική) επαφή με το περίβλημα. Αυτό εντοπίζεται πολύ εύκολα με το ωμόμετρο. 2) Το ηλεκτροφόρο σύρμα ίσα που ακουμπάει στο μεταλλικό περίβλημα. Ο σπινθήρας που θα εκσπάσει θα συγκολλήσει το σύρμα στο περίβλημα. Κι αυτό εντοπίζεται με ωμόμετρο.
    Άλλοι τύποι βλάβης που μου έχουν τύχει είναι μετά το "τσαφ" η περιέλιξη να κοπεί οπότε ο κινητήρας δεν δουλεύει. Αυτό φαίνεται με γυμνό μάτι. Αν η διαρροή γίνει προς το μέρος του ουδετέρου δεν περνάει αρκετό ρεύμα ώστε να γίνει εκκένωση και να συγκολληθεί ή να λιώσει το σύρμα, πέφτει όμως το ρ/δ της εγκατάστασης. Αλλιώς, μπορείς να βάλεις ανάποδα το φις της συσκευής στην πρίζα και να ξαναδοκιμάσεις.

    0 Not allowed! Not allowed!

Σελίδα 1 από 6 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας