Σελίδα 1 από 2 1 2 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: ecu εγκέφαλος αυτοκινήτου βελτίωση............

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    thanasis
    Εγγραφή
    Feb 2011
    Περιοχή
    larisa
    Μηνύματα
    6

    Προεπιλογή ecu εγκέφαλος αυτοκινήτου βελτίωση............

    Θέλω να ασχοληθώ με την βελτίωση ecu του αυτοκίνητου αλλά είμαι λίγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά μπορεί να βοηθήσει κάποιος να μου πει από πού μπορώ να ξεκινήσω κάποια site/βιβλία/κτλπ και όταν κάνουν βελτίωση τι ακριβός κάνουν και γενικά ότι μπορεί να με βοηθήσει
    ευχαριστώ....

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη Xarry
    Όνομα
    Χάρης
    Εγγραφή
    Mar 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1.524

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω να σου πω για το θεμα της βελτιωσης αλλα αυτο που ξερω ειναι οτι αν κατι παει στραβα στην ecu χαιρετα το αυτοκινητο. Για αυτο το λογο ποτε δεν γινεται μετατροπη στον εργοστασιακο εγκεφαλο αλλα τοποθετειται αλλος αγραφος παραλληλα στον οποιο και επαιμβαινεις.

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Xarry για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    thanos mi (15-02-11)

  4. #3
    Μέλος Το avatar του χρήστη aris285
    Όνομα
    Αρης
    Εγγραφή
    Jul 2010
    Περιοχή
    Ελευσινα
    Μηνύματα
    1.637

    Προεπιλογή

    Απο κινητηρες τι ξερεις?

    0 Not allowed! Not allowed!

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον aris285 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    thanos mi (15-02-11)

  6. #4
    Μέλος
    Όνομα
    Μπαμπης
    Εγγραφή
    Jan 2008
    Περιοχή
    Ελευσινα
    Μηνύματα
    182

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από thanos mi Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλω να ασχοληθώ με την βελτίωση ecu του αυτοκίνητου αλλά είμαι λίγο άσχετος με τα ηλεκτρονικά μπορεί να βοηθήσει κάποιος να μου πει από πού μπορώ να ξεκινήσω κάποια site/βιβλία/κτλπ και όταν κάνουν βελτίωση τι ακριβός κάνουν και γενικά ότι μπορεί να με βοηθήσει
    ευχαριστώ....