Σελίδα 1 από 4 1 2 3 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: 'Η αυτόματη εναλλαγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας(μπαταριων)σε μια αυτόνομη κατοικία

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Παναγιωτης
    Εγγραφή
    Jun 2012
    Περιοχή
    Λεμεσος
    Μηνύματα
    21

    Προεπιλογή 'Η αυτόματη εναλλαγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας(μπαταριων)σε μια αυτόνομη κατοικία

    Καλημέρα σας..

    θα θελα να ρωτήσω για το πιο πάνω θέμα και ελπίζω να μπορέσει κάποιος να με βοηθήσει.
    Λοιπόν , είμαι φοιτητής και κάνω πτυχιακή και το θέμα είναι ''Η αυτόματη εναλλαγή ανανεώσιμων πηγών ενέργειας σε μια αυτόνομη κατοικία'' δηλαδή για παράδειγμα... έχω μια ανεμογεννήτρια , φωτοβολταϊκά και μια πετρελαιογεννητρια. η ανεμογεννήτρια και τα φωτοβολταϊκά θα αποθηκεύουν ενέργεια σε μπαταρίες ξεχωριστα μεταξύ τους.θα ελέγχω τις μπαταριές με κάποιο τρόπο(για παράδειγμα με το ρυθμιστή φόρτισης) πόσο είναι το ποσοστό της ενέργειας που είναι αποθηκευμένο.. δηλαδή όταν για παράδειγμα έχω 20% στην μπαταριά η οποία αποθηκεύει ενεργεία από την ανεμογεννήτρια να σταματάμε να παίρνουμε ενεργεια από εκεί και να γίνεται αυτόματη εναλλαγή στη μπαταριά η ποια αποθηκευει ενεργεία από τα φωτοβολταϊκά....και εάν δεν έχει ούτε σε αυτή την μπαταριά αρκετή ενέργεια (δηλαδή εάν κάποια μέρα δεν είχε ούτε αρκετό άνεμο ούτε αρκετό ήλιο και δεν αποθηκεύτηκε ικανοποιητική ενέργεια) τότε να ανάβει αυτόματα η πετρελαιογεννητρια.

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη genesis
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Apr 2005
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    1.037

    Προεπιλογή

    Γεια σου Παναγιώτη,
    Το θέμα που επέλεξες για πτυχιακή είναι δύσκολο και θέλει αρκετή δουλειά.
    Από τις ερωτήσεις σου και τα γραφόμενά σου καταλαβαίνω ότι ασχολείσαι για πρώτη φορά.