Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Θέμα: Πρόβλημα με ψυγείο Whirlpool

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Μαρία
    Εγγραφή
    Jul 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή Πρόβλημα με ψυγείο Whirlpool

    Γεια σας! Είμαι άσχετη από ηλεκτρονικά, αλλά δεν έχω άλλη λύση από το να ρωτήσω και εδώ, γιατί ταλαιπωρούμαι πολύ καιρό. Εδώ και 2 μήνες σχεδόν το ψυγείο μου -Whirlpool ARZ 735, το έχω 9 χρόνια περίπου- δεν λειτουργεί σωστά: η κατάψυξη λειτουργεί κανονικά και η συντήρηση είναι στους 15 βαθμούς. Ο τεχνικός της Whirlpool που ήρθε άλλαξε την πρώτη φορά το τάμπερ του ψυγείου και -μετά από πολλές επισκέψεις και αφού έβαλε κάποιο καταγραφικό - την επόμενη φορά άλλαξε και τους δύο θερμοστάτες του. Αυτό έγινε την Δευτέρα το πρωί, μέχρι τώρα που γράφω εδώ όμως η θερμοκρασία στην συντήρηση είναι στους 10-12 βαθμούς, ενώ κάποιες φορές που κοίταξα στην κατάψυξη η θερμοκρασία ήταν ήταν στους -10, ή στους -14, αλλά όχι στους -18 που έπρεπε να είναι. Σήμερα έβαλα να φτιάξει παγάκια και έκανε 2,5 ώρες να φτιάξει λίγα. Επίσης το ακούω να λειτουργεί συνέχεια και καταναλώνει περισσότερο ρεύμα από ότι παλιότερα (περίπου 7 kw την ημέρα). (Αυτά τα ανέφερα στον τεχνικό και μου είπε ότι αυτό που ακούω μπορεί να είναι ο ανεμιστήρας και όχι το μοτέρ και ότι αποκλείεται να καταναλώνει τόσο πολύ ρεύμα). Υπάρχει κάτι άλλο που πρέπει να δει ο τεχνικός; ή μήπως να αρχίσω να σκέφτομαι να αγοράσω καινούριο;;

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη maria_s : 25-07-12 στις 12:40

  2. #2
    Banned Το avatar του χρήστη Samios60
    Όνομα
    Πλούταρχος
    Εγγραφή
    Jul 2011
    Περιοχή
    Σάμος
    Μηνύματα
    588

    Προεπιλογή