Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 5 από 5

Θέμα: Επιλογή ασύρματου συστήματος συναγερμού για περιμετρική κάλυψη κατοικίας

  1. #1
    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Γιώργος
    Εγγραφή
    Aug 2012
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    1

    Προεπιλογή Επιλογή ασύρματου συστήματος συναγερμού για περιμετρική κάλυψη κατοικίας

    Συγχαρητήρια για τον ιστότοπό σας.Οι πληροφορίες για τα θέματα που αναφέρονται σ' αυτόν είναι πολύτιμες και κατατοπιστικές.Από μια πρόχειρη αναζήτηση που έκανα στο forum δεν βρήκα πληροφορίες για το θέμα που με ενδιαφέρει .Ομολογώ βέβαια ότι είμαι άσχετος με τα ηλεκτρονικά και ειδικότερα με τα συστήματα συναγερμού. Γι' αυτό αν κάποιος έκανε τον κόπο να με ενημερώσει θα του ήμουν πραγματικά ευγνώμων . Το θέμα είναι ότι ενδιαφέρομαι να καλύψω μόνο τα μπαλκόνια της κατοικίας μου (διαμέρισμα ρετιρέ σε τριώροφη οικοδομή) που σχηματίζουν (Π) και έχουν μήκος 9, 12 και 10 μέτρα και 2,3,1 ανοίγματα (πόρτες-παράθυρα)αντίστοιχα και πρόσβαση από το διπλανό κτίριο. Θέλω να εγκαταστήσω ασύρματο συναγερμό με ειδοποίηση σε κινητό με κόστος μέχρι 500 €.Το ερώτημα είναι από ποια μέρη θα πρέπει να αποτελείται ο συναγερμός και πιο σύστημα κατά τη γνώμη σας είναι αξιόπιστο αλλά και εύκολο στην εγκατάσταση και στη ρύθμισή του από έναν αρχάριο σαν και μένα .
    Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

    0 Not allowed! Not allowed!

  2. #2
    Μέλος Το avatar του χρήστη stam1982
    Όνομα
    Σταμάτης
    Εγγραφή
    Jan 2012
    Περιοχή
    Αγιος Δημήτριος
    Μηνύματα
    974

    Προεπιλογή

    καλησπέρα και καλωσήρθες.Στο θέμα μας τώρα δε νομίζω να βρεις κάτι αξιόπιστο στο μπατζετ που έχεις θέσει για ασύρματο σύστημα.
    Θες να μας πεις με ποια κριτήρια κατέληξες στο ασύρματο;

    0 Not allowed! Not allowed!

  3. #3
    Μέλος
    Όνομα
    Βασίλης
    Εγγραφή
    Sep 2011
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Μηνύματα
    8.778

    Προεπιλογή

    καλσπερα.
    ασυρματος και εξωτερικη καλυψη κτιριου δεν συμμβαδιζουν.