Σελίδα 1 από 3 1 2 3 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: κατασκευή απλού και εύκολου ενισχυτή

  1. #1
    Μέλος
    Όνομα
    Nίκος
    Εγγραφή
    Apr 2012
    Περιοχή
    Αγ.Δημήτριος
    Μηνύματα
    786

    Προεπιλογή κατασκευή απλού και εύκολου ενισχυτή

    Γεια σε όλους θέλω τα φώτα σας ..
    Λοιπόν μου μπήκε το μικρόβιο να κατασκευάσω κάποιον ενισχυτή ήχου απλό και εύκολο και οικονομικό (είμαι αρχάριος και δεν έχω κατασκευάσει ποτέ κάτι τέτοιο και θέλω να κατασκευάσω κάτι φτηνό για να μην κλαίω τα λεφτά μου) καθώς έψαχνα βρήκα αυτό http://www.hlektronika.gr/forum/down...do=file&id=321
    και οικονομικό είναι και απλό πιστεύω και θέλω να πιστεύω και το καλό είναι ότι έχω τροφοδοτικά σε αυτά τα volt (ένα που είναι 13.8 volt ambere δεν ξέρω αλλά νομίζω ότι είναι πάνω από 5-6 και τροφοδοτικό υπολογιστή που βγάζει 12v και έχει σίγουρα πάνω από 8-10 ambere) άρα είμαι κομπλέ και από τροφοδοτικό
    λοιπόν θέλω να μου πείτε
    1) αν υπάρχει κάτι πιο απλό ....
    2) περίπου το πόσο θα κοστίσει αυτό που έχω διαλέξει ή αυτό που θα μου προτείνετε ..
    3) πλακέτα που θα βρω ? είχα δει μια πατέντα που είχε κάνει κάποιος στο και έφτιαξε έναν ενισχυτή μικρό και αντί για πλακέτα έβαλε χαρτόνι και τα σύνδεσε όλα με καλώδια από κάτω(λογικά δεν είμαι σίγουρος για τα καλώδια αλλά δεν νομίζω κάτι άλλο)
    προς το παρών αυτά
    πληροφοριακά δεν είμαι και τελείως άσχετος ξέρω 1-2 πραγματάκια δηλαδή έχω και κολλητήρι απλό λίγα watt (από το lidl το είχα πάρει και είχε και βάση μαζί) και ένα πολύμετρο ψηφιακό γνωρίζω και την θερμή και την ψυχρή κόλληση κλπ....
    εάν έχω κάνει κάποιο λάθος ζητάω συγνώμη είμαι καινούριος εδώ ...
    όλες οι απόψεις δεκτές και ευχαριστώ προκαταβολικά για όσους ασχοληθούν και θα με βοηθήσουν...

    0 Not allowed! Not allowed!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ninolas : 24-07-13 στις 16:56

  2. #2
    ΥπερΣυντονιστής Το avatar του χρήστη leosedf
    Όνομα
    Κωνσταντίνος
    Εγγραφή
    Jan 2004